Jubeltråd

Jubler over å snart være halvveis. Litt over ei uke igjen [emoji7]

Vært på oul og vi fikk endelig hilse på ei frisk og fin lita jente [emoji173][emoji173] Dette blir da bittelillesøster siden vi har to jenter på 4 og 2 fra før [emoji4]
Så godt å høre! Gratulerer med enda en jente! Blir et fint trekløver, det. [emoji4]

Jubler for at Stupedama pastillene endelig er tilbake hos Rema1000 jeg! DET har jeg hatt lyst på det :)

Jubler over første innkjøp av utstyr! Gøy å være i gang!:)

Det ble en bilstol,Recaro Privia,ink. Isofix base til under 1900kr:happy:

Jubler også over å være 18uker på vei i morgen:D

Jubler over at det har tatt seg opp noe voldsomt med liv i magen i løpet av de siste fire-fem dagene, både i mengde og styrke. Nå er det endelig ordentlige spark, flere ganger om dagen, og jeg tror det straks kan kjennes utenpå.

Akkurat 18+0 fikk jeg kjenne de første sparkene!:love017 Har trodd jeg har kjent bevegelse/at noe skjer inni der før,men aldri vært 100% sikker på at det ikke var luft eller noe. Til og med barnefar kunne kjenne det! Herlig!:Heartred Dette har jeg venta lenge på:Heartblue

Ja, woho!!! Det så jeg her om dagen også. Barndomsminnene strømmet på da jeg spiste den [emoji173]️
Ja, samme her! Minner meg veldig om oldemor og oldefar :) Herlig at de er tilbake!

Back
Topp