Mor2017og2019
Betatt av forumet
Jubler over at vi endelig har kommet oss inn i nyhuset i byen vi vil bo [emoji119]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler over at vi endelig har kommet oss inn i nyhuset i byen vi vil bo [emoji119]
Da ringte de fra Rikshospitalet nå og sa at alle kromosomer er normale.
Og det er en gutt!!!!
Nå skal jeg ut å feire med å gå bananas på h&m gutteavdeligen!
Da ringte de fra Rikshospitalet nå og sa at alle kromosomer er normale.
Og det er en gutt!!!!
Nå skal jeg ut å feire med å gå bananas på h&m gutteavdeligen!
Så godt å høre! Gratulerer med enda en jente! Blir et fint trekløver, det. [emoji4]Vært på oul og vi fikk endelig hilse på ei frisk og fin lita jente [emoji173][emoji173] Dette blir da bittelillesøster siden vi har to jenter på 4 og 2 fra før [emoji4]
Tusen takk.. Ja.. De blir nok en herlig liten jentegjeng [emoji7]Så godt å høre! Gratulerer med enda en jente! Blir et fint trekløver, det. [emoji4]
Jubler for at Stupedama pastillene endelig er tilbake hos Rema1000 jeg! DET har jeg hatt lyst på det![]()

Har trodd jeg har kjent bevegelse/at noe skjer inni der før,men aldri vært 100% sikker på at det ikke var luft eller noe. Til og med barnefar kunne kjenne det! Herlig!
Dette har jeg venta lenge på
Ja, samme her! Minner meg veldig om oldemor og oldefarJa, woho!!! Det så jeg her om dagen også. Barndomsminnene strømmet på da jeg spiste den [emoji173]️