Jubeltråd

Å gud, når du sier det sånn så høres det veldig lite ut. [emoji33] Er glad i jul jeg og, altså, men synes det er litt for tidlig å tenke på det ennå. [emoji23]
Jeg skal tilbake på jobb om 6 uker.. da er det kun 6 uker igjen til jul.. Kjærevene!!
 
Å gud, når du sier det sånn så høres det veldig lite ut. [emoji33] Er glad i jul jeg og, altså, men synes det er litt for tidlig å tenke på det ennå. [emoji23]
Nei nei... må tenke på det nå. Vil heller være ferdig med gaveshopping nå snart og nyte desember og ikke stresse :)
 
Nei pliis a? Jeg har altdor mye som skal skje før jul til å kunne ha noen nedtelling :p masteroppgaven min må stort sett være ferdig da, og jeg skal ha en eksamen i desember... jo da jeg gleder meg til jul, men det kommer til å gå litt for fort :p
Så fort som disse månedene med mini har gått, så raser det avgårde mot jul og. Rekker vel ikke å blunke en gang.
Lykke til med master... kjenner jeg blir svett av ordet jeg... selv om jeg ikke har studert på høyskolenivå, selv
 
Så fort som disse månedene med mini har gått, så raser det avgårde mot jul og. Rekker vel ikke å blunke en gang.
Lykke til med master... kjenner jeg blir svett av ordet jeg... selv om jeg ikke har studert på høyskolenivå, selv
Æhh… Masteroppgave er jo i utgangspunktet kos =) Få lov å fordype seg i noe man har valgt helt selv (og som for så vidt er høyaktuelt i dag...)
 
Æhh… Masteroppgave er jo i utgangspunktet kos =) Få lov å fordype seg i noe man har valgt helt selv (og som for så vidt er høyaktuelt i dag...)
Om man er strukturert da... finnes ikke sånn jeg... altså, jo da.. i jobb sammenheng, men ikke når det gjelder å studere. Tankene mine flyr bort til 1000 andre ting og så har man sporet av. OG så er det alt det andre som man også har lyst til å gjøre i tillegg til at man må studere.... Dårlig impulskontroll her i gården :p
 
Ostepop <3
 
Back
Topp