Jubeltråd

Jeg er 30 uker idag :D endelig ;)

Jubler for at jeg får fersk brød, muffins og juice levert på døren i morgen tidlig :D

Jubler for at mamma kommer på besøk i dag ❤

Nå har lille snudd seg, og jeg kjenner spark oppi øverste del av magen. Har som regel kjent mest bevegelse ned på venstre side, da morkaka ligger foran. Litt koselig å kjenne andre typer bevegelser. Hun har jo snudd seg mye, men begynner å bli trangere og mer tydelig nå :D

Jubler for at jeg til tross for mye bekkensmerter har klart å hjelpe gubben med å skru lekter og isolere tak, samt male ei pipe og to vegger i det som skal bli leilighet i kjelleren :)

Jubler i dag etter dagens nye UL-time!
Morkaka var Anterior, dypt sete uke 18 så måtte tilbake nå uke 30 for å sjekke om den var flyttet på seg. Den hadde festet seg i arrvev rundt keisersnittet jeg hadde sist, men hadde flyttet seg masse opp!! Fikk i tillegg bekrefta at det var frøken enda ;) Og at hun var helt helt perfekt..
Det deiligste er i tillegg at hun ligger med hodet ned. Veldig godt å høre ettersom jeg hadde setebaby sist Håper hun ikke snur på seg heller :)

Wow! Litt av en energi du har! Godt jobba

Takk!
Nå skal det riktig nok nevnes at jeg la meg for å sove i to timer etter dette :p Men likevel meget fornøyd med dagens innsats :) Nå gjenstår bare å tappe i badevann til mannen slik at han kan få ta seg en velfortjent pause når han er ferdig :)

69 dager igjen til vi får se henne :D tenk hvis hun kommer 1-2 uker før så er det plutselig ikke lenge igjen :p

Back
Topp