Jubeltråd

Jubler over at jeg kom meg greit gjennom teoretisk og praktisk eksamen i dag! Ikke kjempelett å konsentrere seg om teorien når man har en bavian i magen som turner rundt og sparker mot bordkanten :P Gikk overraskende bra med praktisk til tross for kranglete bekken også!

Det er fredag - grunn nok til å juble etter ei slitsom uke :) I tillegg er jeg 30 uker i dag, og når dagen er omme kan jeg forhåpentligvis juble for å ha laget ferdig en presentasjon jeg skal holde neste uke, og som jeg gruer meg til.

Jubler Over at jeg er 31+4 :D så har jeg igjen 3 julegaver bare ;)

Og snart bare 8 uker igjen :)

Jubler for ny uke 35+0 :) og for at vi har hentet vogna til snuppa i dag:D

Jubler for at datteren min kommer hjem i dag :D

5e72792c238d136d9819c450f8482765

Mannen kom hjem fra jobb idag og sa han hadde handlet på butikken :) og så dro han frem denne og sa han hadde kjøpt den til meg <3

Min söknad om föräldrapengar gick igenom efter endast 3 veckor, på NAV sin hemsida stod det att behandlingstiden var 10 veckor och jag fick skickat min lite för sent. Så är väldigt lättad.

Min söknad om föräldrapengar gick igenom efter endast 3 veckor, på NAV sin hemsida stod det att behandlingstiden var 10 veckor och jag fick skickat min lite för sent. Så är väldigt lättad.

Grattis! Så bra! Kanskje det er håp for at min blir ferdig behandlet snart også :)

Grattis! Så bra! Kanskje det er håp for at min blir ferdig behandlet snart også :)
For meg tok det bare 1 uke før jeg fikk bekreftelse om at det er innvilget! :joyful:

Back
Topp