Jubeltråd

Jubler over sparkene til babyen i dag, da de har vært sterkere enn noen gang :D Har aldri kjent såå harde spark før og det var kjempe gøy å se alle bevegelsene på utsiden av magen samtidig som jeg kjente sparkene ❤️❤️❤️
Så kjekt :p håpe du ikke klager over det samme om et par uker :p

Gjør jeg sikkert :p haha. Men veldig kjekt nå i hvert fall! Deilig å få bekreftet at hun blir sterkere og større for hver dag som går :D
Koselig er det frem til dr blir for sterke :p jeg kan ikke huske det var så plagsomt sist :p men noen er jo plaget

Jubler for at symfemålet (?) jordmor tok i dag er helt midt på tre :D Trollet vokser som hun skal :)

Koselig er det frem til dr blir for sterke :p jeg kan ikke huske det var så plagsomt sist :p men noen er jo plaget
Ja var hørt det fra noen :p Men så er alt så individuelt at jeg gidder ikke bry meg om det før det eventuelt skjer :) hehe

Jubler for at vi skal reise hjem til familien min og være der heeele neste uke <3 Bor langt unna og har ikke vært hjemme siden starten av mai. Gleder meg!! :D

Jubler for at vi skal reise hjem til familien min og være der heeele neste uke <3 Bor langt unna og har ikke vært hjemme siden starten av mai. Gleder meg!! :D

God tur :)

Jubler over at alt var bra med jenta i magen da jeg var på kontroll hos jordmor i dag :) ! 23+0 og hun målte at str på livmoren lå midt på den gjennomsnittsstreken og hjerneaktiviteten var fin og hun var veldig fornøyd med vekta mi :D Woho! Jeg kunne ikke vært mer glad !

Jubler over at jeg endelig skal til kiro i dag! Nå er det på tide at det jævla bekkenet får seg en påminnelse om hvordan den egentlig skal bevege seg! Har også fått en låsning i ene ribbeinet (av alle ting!) og jeg holder på å krepere hver kveld :P

Jubler johoooo drar en liten tur til Hellas med mannen idag ☀️

Back
Topp