Jubeltråd

Jubler over at mannen kjente første sparkene i går

Jubler over at gubben har fri i morgen så han kan kjøre meg på gamle jobben for å hente papirer NAV skal ha (1 time unna ca). Veldig deilig å slippe kjøre selv da det er såpass vondt i forhold til bekkenløsningen. Har ganske så hard kløtsj på den bilen og det hjelper ikke på akkurat. Så føler meg veldig heldig nå :D

Jubler over en overaktiv baby i magen ❤️ jeg er ikke den som syns spark er det deiligste som finnes! Men med storebror var jeg ofte redd pga han var så rolig ;) så dette gjør at jeg er mye mer avslappet denne gangen! Å det trengs med alt anna som står på i livet mitt nå!

Jubler over minimale smerter idag og for at det blir en kosekveld med mini mannen i mitt liv i dag <3

Jubler for at man kan spise tunfisk på boks!! Wohoo.. tunfisk i gelé med masse majones! Her kommer jeg :p

Endelig helg!! Og en ikke altfor hektisk dag på jobb - fikk gjort masse av det jeg ellers ikke rekker :D

Jubler over sparkene til babyen i dag, da de har vært sterkere enn noen gang :D Har aldri kjent såå harde spark før og det var kjempe gøy å se alle bevegelsene på utsiden av magen samtidig som jeg kjente sparkene ❤️❤️❤️

Back
Topp