Jubeltråd

Jubler over snill far som har vært på besøk og malt det som skal bli barnerom! :D
Nå kan vi snart begynne å møblere!

Vært på kontroll på sykehuset i dag :D fikk se lille snuppa på 2D og 3D ultralyd! Hun er så fin ❤️❤️ er forelska! Kjenner virkelig at jeg begynner å kjenne på gleden rundt dette! Det har tatt tid, men nå kommer den snikende ;)

Har en oppegående lege likevel, med faktisk en god dose humor. Da jeg fikk sykemeldinga mi måtte jeg argumentere meg til den - ønsket skarve 20%.. Skulle forlenge den i dag og jeg ønsker å fortsette med samme grad, og da overøste han meg med komplimenter om hvor god arbeidsmoral jeg hadde, at jeg var løsningsorientert, og hvor positivt innstilt jeg var :P Var ikke noe problem å forlenge med en mnd, og neste gang kunne jeg bare ringe, trengte ikke legetime. Total helomvending fra første legetime - deilig! :)

Jubler over at jeg fikk kranglet oss til ny leiebil. Fikk en varebil igår! Er det mulig...

Kjente og så mange fine bevegelser fra jente mi i dag på morgenen :) Denne gangen var de over navelen (vanligvis under) ! Det var veldig gøy :D kult at det er så tydelig selv om morkaka mi ligger foran

Jubler for en fin samtale med jordmor for første gang i dag. Hun hadde også et ul-apparat så vi fikk hilse litt på lille knøttet igjen i dag. Han lå og sutta på fingern <3 :D

Jubler over at det snart er helg, og kjæresten kommer til meg 1 dag tidligere enn forventet ❤️

Jubler over at sjuåringen er ferdig hos tannlegen, har reparert et hull i dag, og det gikk så bra at herregud! Hun vet ikke engang at de har satt sprøyte på henne, og hun var helt avslappet under hele prosessen. :D

Jubler over at vi har kjøpt vogn i dag :D Pluss litt annet så nå er vi så godt som i mål med innkjøp :) Bare stelleting som mangler samt tripp trapp stol og babygym :)

Jubler over at jeg er 22 uker idag

Back
Topp