Jubeltråd

Jubler over besøk fra mamma, den fremtidige mormoren, som tar med meg på babyshopping hvor hun spanderer :D

Jubler over at jeg trente igjen i dag selv om jeg var drit sliten og litt støl fra gårsdagens trening ! :)

23+0 i dag og endelig helg! Begynner å bli forkjøla (bah!) men denne helga starter oppussing av barnerommet <3

Jubler for at svigermor har vært her i hele dag og hjelpt oss med guttungen :D Ikke bare bare når mor har hg og far måtte operere ut en metallsplint fra foten fredag, så han ikke kan gå :(

Jubler over at mamma og bestemor strikker så mye fint til mini ❤ lurer på om det er de eller jeg som gleder seg mest!

Jubler for at svigermor har vært her i hele dag og hjelpt oss med guttungen :D Ikke bare bare når mor har hg og far måtte operere ut en metallsplint fra foten fredag, så han ikke kan gå :(
God bedring til dere :) jubler med deg over at dere får så god hjelp fra svigermor :)

God bedring til dere :) jubler med deg over at dere får så god hjelp fra svigermor :)
Takk :) Far i huset går nesten normalt igjen, men skal ikke på jobb igjen før torsdag så da både leverer og henter han mini i barnehagen :) Vanligvis eg som henter eller min mor hvis eg er for dårlig

Jubler over at tante til gubben skal strikke hentesett og andre ting for oss <3

Back
Topp