Jubeltråd

Jubler for ny uke:-)

• Liker
Reactions: SMI
5+0 og over grensen for kjemisk graviditet!

Jubler for 3 timer søvn i natt, det er bedre enn natten før:)

Jubler for hcg på over 3800 (5+0). Da det gikk galt sist var hcg på 315 da jeg var 5+2.

Hva betyr det? :)
Her er en definisjon:
"Spontanabort (SA)

En variant av spontanabort er såkalt kjemisk graviditet, som finner sted i løpet av de fem første ukene av svangerskapet. En kjemisk graviditet gir positivt utslag på graviditetstester, men dersom kvinnen ikke er observant og tester, kan en kjemisk graviditet i mange tilfeller gå ubemerket hen. Tegn på kjemisk graviditet inkluderer ofte vaginal blødning kort tid etter positiv graviditetstest, gjerne ledsaget av magekramper og antydning til koagler i blodet."

Hatt to kjemiske tidligere og en SA, så er redd for det.

Må juble igjen!! Har vært så redd noen dager nå, er jo så redd for å miste. Så jeg testet doppleren og jaggu hørte jeg ikke verdens vakreste lyd - hjertet til min lille spire som banket ❤❤❤ tusen kilo ramla av skuldrene ... hørte først meg flere steder, men så kom jeg til lilles hjerte og det slo vel dobbelt så fort som min puls så da forstod jeg at jeg virkelig hadde funnet rett ❤

Her er en definisjon:
"Spontanabort (SA)

En variant av spontanabort er såkalt kjemisk graviditet, som finner sted i løpet av de fem første ukene av svangerskapet. En kjemisk graviditet gir positivt utslag på graviditetstester, men dersom kvinnen ikke er observant og tester, kan en kjemisk graviditet i mange tilfeller gå ubemerket hen. Tegn på kjemisk graviditet inkluderer ofte vaginal blødning kort tid etter positiv graviditetstest, gjerne ledsaget av magekramper og antydning til koagler i blodet."

Hatt to kjemiske tidligere og en SA, så er redd for det.

Da skjønner jeg du er nervøs for det! Men håper virkelig lille spire sitter godt hos deg :D

Back
Topp