Jubeltråd

Jubler for under 70 dager til oul og at spottingen har stoppet igjen :)

Jubler for at jeg fortsatt er gravid og ikke har tegn til blødning :)

Jubler for sterkere graviditetstest i dag :D Endelig! Syns den har vært på stedet hvil de siste dagene, men i dag var den klart sterkere! :)

Jubler for 8 uker i dag :D

• Liker
Reactions: SMI
Startet morgenen med å høre min lille spires bankende hjerte med doppleren ❤❤❤ 22 dager igjen til jeg kan skrike ut til verden at jeg skal bli 2-barns mamma og kanskje begynne å slappe av litt; )
Hvor kjøpte du doppleren, og hvor mye gav du for den? Har så lyst å kjøpe en, men redd jeg ikke kommer til å gjøre annet enn å ligge å lytte og være mer bekymret enn jeg allerede er om jeg ikke får det til.. :-/

Startet morgenen med å høre min lille spires bankende hjerte med doppleren ❤❤❤ 22 dager igjen til jeg kan skrike ut til verden at jeg skal bli 2-barns mamma og kanskje begynne å slappe av litt; )
Jeg prøver og prøver, men får det ikke inn på doppleren enda:) meeem, jeg har ekstra kjøtt på kroppe , så det kan jo også gjør att det tar lenger tid;-p jeg er bare 9 uker i morgen, så prøver i spenning uten forhåpninger:)

Hvor kjøpte du doppleren, og hvor mye gav du for den? Har så lyst å kjøpe en, men redd jeg ikke kommer til å gjøre annet enn å ligge å lytte og være mer bekymret enn jeg allerede er om jeg ikke får det til.. :-/
Jeg bor i Sverige og bestillte den her. Sonoline C heter den. Det er kjempeviktig at man ikke bruker den mye, 1-2 ganger i uka og bare noen minutter (noen få sekunder om man først finner hjertet). Varmen doppler utstråler er ikke bra. Jeg er veldig fornøyd og de få sekundene jeg får høre hjertet roer mine nerver. Du får tenke igjennom om doppler gir deg mer uro enn trygghet før du kjøper en ❤

• Liker
Reactions: SMI
Jeg prøver og prøver, men får det ikke inn på doppleren enda:) meeem, jeg har ekstra kjøtt på kroppe , så det kan jo også gjør att det tar lenger tid;-p jeg er bare 9 uker i morgen, så prøver i spenning uten forhåpninger:)
Er 9 uker i morgen også :)
Vet ikke om litt ekstra kjøtt har noe å si, men vil tro det. Kanskje du bare må trykke hardere? Mini ligger godt under skambenet så du må liksom få staven inn under der på en måte. Min ligger på høyre side. Datteren min lå på venstre side. Så jeg vet ca hvor jeg skal lete. Hører du deg selv da?

Er 9 uker i morgen også :)
Vet ikke om litt ekstra kjøtt har noe å si, men vil tro det. Kanskje du bare må trykke hardere? Mini ligger godt under skambenet så du må liksom få staven inn under der på en måte. Min ligger på høyre side. Datteren min lå på venstre side. Så jeg vet ca hvor jeg skal lete. Hører du deg selv da?
Ja, hører min egen puls ut på sidene:) ja, avventer en uke til nå, så tenker jeg den ikke er langt unna:)

Jubler for 9+0 :)

Back
Topp