Jubeltråd! :)

18+0 ❤ Håper å kunne kjenne knøttet snart :-)

46c49599d677dc8e238b39e16888a72f

HURRA! Kom i posten i dag :-D :-D
Grattis :)

Jubler over at kjæresten fikk kjenne ordentlig spark og bevegelser i dag tidlig :D

Jubler for at bestevenninnen min også venter gutt, med termin en uke etter meg :-D

Jubler for at turen hjem i helga med tett program gikk over all forventning med tanke på dårlig form!

Jubler for at det er så mange herlige jenter her inne, dere er FANTASTISKE! :-*

Vært på ultralydkontroll i dag, og lillegutt vokser bra. Skal ut å se på bruktvogn etterpå...

Jubler over at sprinkelsengen er bestillt :-D :-D

Det ble Sundvik i gråbrun, den er jo sååååå fin!! :-D :-D
Et godt valg :D tipper du blir fornøyd :) lite tips, det vil bli ei glippe fra hodegavlen og til bunnen. Det skal visst være slik, men den sitter godt likevel ;) du forstår hva jeg mener når du har montert den ;)

Tror ikke denne ble postet, så prøver på nytt. Jubler over at jeg trooooor jeg kjente lillegutt for første gang :-D Rumlet liksom i magen, og det var ikke magen for å si det sånn! Det ga en lykkefølelse, så liker å tro at det var han :-) Er 19+2, og kan ikke vente til jeg kan kjenne daglige bevegelser ❤

Jubler over at jeg endelig har kommet over appen Babystory på Android. Nå skal jeg nok bli flinkere til å ta magebilder osv. fremover :-p

Back
Topp