Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bor du i Oslo? For hvis du drar til fürst tidlig om morgenen på Furuset eller Majorstuen så får du svar rundt kl 1400Da har jeg vært hos legen. De klarte for første gang å ta blodprøve der! Vanligvis klarer de aldri å finne blodårene mine, så jeg blir sendt rett til FürstSkal også tilbake/til Furst for å ta en blodprøve til på mandag. Han prøvde også å sjekke med ultralydapparatet (utvendig) sitt for å se, og han lurte på om han så fostersekken, men var usikker siden det sannsynligvis er så tidlig. Han sendte hvertfall en henvisning til Smedstadgynekologene, så da er det mulig jeg kan få tidlig ultralyd der
Jubler for veldig fin opplevelse i dag!
![]()
Bor i Oslo jaBor du i Oslo? For hvis du drar til fürst tidlig om morgenen på Furuset eller Majorstuen så får du svar rundt kl 1400jeg har gjort det noen ganger når jeg har vært utolmodig med hcg
![]()
Gratulere så mye med dagenJeg har bursdag i dag, og fri fra jobber! Så da skal jeg nyte dagen med vask av hus og middagsforberedelser til i kveld. Gleder meg til kleskaoset i naborommet er ferdigdryddet og jeg sitter med god samvittighet![]()
TakkGratulere så mye med dagen![]()
Gratulerer med dagen!Jeg har bursdag i dag, og fri fra jobber! Så da skal jeg nyte dagen med vask av hus og middagsforberedelser til i kveld. Gleder meg til kleskaoset i naborommet er ferdigdryddet og jeg sitter med god samvittighet![]()
Gratulerer med dagen!Jeg har bursdag i dag, og fri fra jobber! Så da skal jeg nyte dagen med vask av hus og middagsforberedelser til i kveld. Gleder meg til kleskaoset i naborommet er ferdigdryddet og jeg sitter med god samvittighet![]()
Nå er det heller ikke mer enn litt over en uke til jeg skal til gyn på kontroll/TUL igjen, gleder meg til å se nurket vårt igjen