Jubeltråd :)

Fant en kjempe fin lilla genser pp fretex i min størrelse og hadde akkurat råd :-D fortsatt plass til mer mage og følte meg fin i den(!)
Enda mer å juble for på denne fine dagen :-)

c9a5cda15f6e986fbf0dce5e8fc55538
jubler for halvveis:D

Så fint! Er litt stas med noe man har laga helt selv :) ikke minst redet, det brukte vi masse sist, lenge! Gleder meg til p bruke det igjen med lille i magen :)
Hehe ja, synes det er litt hyggelig å lage noe selv til frøkna! :) Lagde til Storebror også, men kastet det like før jeg fant ut at jeg var gravid denne gangen :P haha! Men var hyggelig å lage et litt mer jentete et da :)

Har gjort mye i huset, vært sammen med mini hele dagen, fått klippa begges hår, snart klar til å legge meg. Litt forkjølet men satser på å opp kl 5 og ha full jobbdag:) tvi tvi ikke sant.

Må juble for at jeg samlet kun har gått opp 2 kg til nå i dette svangerskapet!!! Målet er å ikke gå opp mer en 12-15 kg. Men kommer sikkert til å gå jevnere og mer opp i vekt nå når babyen også øker mer i vekt. Men forrige gang hadde jeg allerede 10 kg på baken på denne tiden hehe. Feirer med kvikk lunsj og en alkohol fri øl i kveld :)

862e0f086889fc8337f5e8b1a1090403
weeee 22 uker på vei i dag og en veldig aktiv gutt :-)

I dag har jeg virkelig mood swings:P For en time siden hylte og gren jeg fordi jeg hadde vondt i hodet og er syk og ikke hadde lyst på mat. 1g paracet og en porsjon lasagna senere-->blid som en lerke.

Skulle juble fordi jeg plutselig så hvor langt vi er kommet på vei! Logget inn på pc og da kommer jo tickeren opp. Over halvveis:D Og har begynt å skaffe litt klær så det begynner å gå litt mer opp for meg at det skal komme en ny baby:)

Back
Topp