Jubeltråd :)

Jubler for at jeg har klart å jobbe hele uka! :) denne uka har vært så tung, og hver dag sakt at jeg ikke klarer mere! Men nå er uka over, og jeg har klart hver dag! Selv om det var sykt tungt, og at jeg begynte å gråte på jobb i går fordi jeg var så sliten :P

Etter å ha roet ned på jobben denne uka klarte jeg å våkne en lørdag for å dra på 40 minutter med sykling! Første gang siden jeg ble gravid! Ellers har jeg vært i dritdårlig form og vil bare sove HELE dagen. For en befrielse :D
Nå håper jeg bare at det kan fortsette sånn her :)

20 uker på vei, endelig halveis :-D

Jubler for en deilig slækkesøndag og at vi skal på oul om mindre enn et døgn. Gleder meg sånn! Det gøyeste er nesten at nå får mannen være med. Han måtte jobbe da jeg var i uke tolv. Blir spennende å se hvor mye lille har vokst.

Jubler for en kjempefin og avslappende søndag! :-) Gikk meg en tur med snuppa i vogn i formiddag, det er jo så utrolig fint vær! :-) Når vi kom hjem, varmet vi boller i ovnen og lagde kakao som vi koste oss med ute i solveggen på terrassen vår ❤ Herlig! Nå er pizzaen i ovnen - det skal bli godt med kvelds. :-) I tillegg vant Liverpool i dag, så da er mannen i godt humør resten av dagen :-D

Etter en ganske nedfor dag igår med mye sipping på kvelden /natten....
Så ble jeg vekket av mini som kom inn i morgenkåpe og ville kose og spurte om å få komme tidligere hjem idag fra Sfo for å ha kosedag og sambo tok seg tid te å sitte å snakke litt og kose før han føk avgårde...

Så jubler for de to beste tingene som noensinne har skjedd meg <3

Jubler for god form idag og har fått flyttet en del ting idag (skal bytte rom med mini) så nå har jeg fått flytta kommode, pult og litt småting.
Og skal hente hodegavl til nye senga hennes imårå! :-D
Blir så utrolig godt å få ordnet ting og fantastisk følelse av å se at en har gjort noe :-P

Är glad för jag påbörjar vecka 20 idag, 19 fulla veckor! Är också glad för hennes rörelser som jag känner varje dag. Nu börjar det kännas mer verkligt! Är så nyfiken på vem hon är?! ❤️Är så glad att jag (och ni) får uppleva detta!

Grattis! Hvor lenge måtte du vente på svar? Hvilket grunnlag fikk du det på?
Er bløder, så jeg fikk det pga jeg mister en del blod og er så mye svimmel og kaster opp blod. Tok ca 3,5 uke tenker jeg :)

Jubler for vi har kjøpt ny bil i dag :) gleder meg sånn til vi får den :)

Back
Topp