Jubeltråd :)

Jubler for at jeg ikke har lagt på meg en eneste gram fra uke 13 til uke 17 (i dag)! Fra uke 9 til 13 gikk jeg 4 kg opp, så dette er veldig positiv siden jeg spiste mye den siste måneden.

I dag jubler jeg høyt for at jeg fra neste uke skal prøve meg bittelitt i jobb igjen! :D :D Etter å ha vært 100 % sykemeldt siden midten av november blir det fantastisk å komme tilbake på jobb! Krysser alt jeg har for at kvalmen fortsetter å holde seg unna. Åååå, som jeg gleder meg! :D

Idag skal jeg ut å handle bekkenbelte av ei på finn i håp om at det kan hjelpe litt ihvertfall!

Jubler for en perfekt oul i dag! Lille var frisk som en fisk, ble satt fra 17+6 til 18+4, og magefølelsen kunne ikke vært mer feil ang kjønn. Jeg (og alle andre) har vært hellig overbevist om at det er jente, men jeg lager visst en lillebror! Kjenner det passer meg helt utmerket å få en gutt til <3

Jubler for en perfekt oul i dag! Lille var frisk som en fisk, ble satt fra 17+6 til 18+4, og magefølelsen kunne ikke vært mer feil ang kjønn. Jeg (og alle andre) har vært hellig overbevist om at det er jente, men jeg lager visst en lillebror! Kjenner det passer meg helt utmerket å få en gutt til <3
Så gøy å bli satt så langt fram da! :) Gratulerer med en frisk og fin lillebror! :D

Jubler for gutten vår i magen <3

jubler for bbhugmeputa! FY FOR EN GOD PUTE!!!!!!!!!!!!!

Jubler fordi det er samefolkets dag i dag, og jeg skal lage vego-bidos, helt uten :rendeer :D, og jeg gleder meg. Nomnom. Lihkku beivvin!

Back
Topp