Jubeltråd

jubler for 12 uker idag :) men slipper ikke helt jublen løs før fredag da er det tid for ul :)

fått fødeplass på riksen :D

Jubler for at formen min blir bedre og bedre for hver uke :)

Jubler fordi jeg har fortalt min kjære sønn at han nå skal bli store bror. han er 3,5 år og reaksjonen var litt merkelig... etter litt tenketid, hadde vi en kjempe god samtale om det å bli storebror :alien:Heartbigred

Jubler for 11+1 i dag og oul 29 januar :D

Jubler for at ei god venninne også er gravid og har termin 6 uker etter meg :-) så hun er ikke så langt på vei men når jeg fortalte at jeg var gravid så klarte hun ikke å holde seg :-P:-)
Det blir så gøy å ha noen å gå gravid sammen med, og ha permisjon sammen med :-)

Jubler for endelig å ha fått tidspunkt til oul. Passer ikke så godt for kjæresten, men håper han blir m likevel:)

Jubler for 13+0 og for at jeg har en helt FANTASTISK mann!!
Lå uggen i soffan mens jeg så på tv. Kom over noen som spiste Cæsar salat.. Det så skikkelig digg ut!
30 min etterpå kommer mannen ut fra kjøkkenet og serverer meg Cæsar salat, med hjemmelaga dressing og krutonger. (han glemte visst at jeg ikke liker krutonger..) For en mann!! Også når klokka nærma seg 22.00 a gitt. Best i verden! Sa at nå blir det offentlig skryt på han :p

Ikke lyttet på baby idag ! :) og null angst, men grugleder meg til ul :)

Back
Topp