Jubeltråd!

:eek:

Her blir det sikkert 6 mnd :p #hardangersøm i rassen

Unnskyld nå måtte jeg bare le litt! Ja hadde jeg vært sydd fra navlen og bak så hadde jeg ikke følt for det heller. Mannen var forberedt på noen mnd. Jeg har vært uforskammet heldig :)

• Liker
Reactions: BMC
En del av meg har driiitlyst på en sånn en, men den delen av meg som vet hva en sånn koster tenker det er like greit at mannen min aldri kunnet finne på noe slik :)

Men den er lækker! ;)

Jeg er altfor bortskjemt. ☺️

Haha, nå lo jeg så jeg holdt på å nappe baby av puppen :p Godt vi kan le litt av den kjipe situasjonen vår :p

Syns dere er tøffe som tar dette så bra! Det er slett ingen selvfølge at man skal ta det slik dere virker å gjøre - selv om det viktige selvsagt er at både mor og barn kom gjennom en dramatisk fødsel med helsen i behold.

Jeg tror ikke jeg hadde taklet det så bra - jeg er rett og slett ikke utstyrt med den rette mentaliteten tror jeg. Dere er sterkere kvinner enn jeg, det er i hvertfall helt sikkert! Heldige mennene deres og barna deres, de har fantastiske forbilder.

Syns dere er tøffe som tar dette så bra! Det er slett ingen selvfølge at man skal ta det slik dere virker å gjøre - selv om det viktige selvsagt er at både mor og barn kom gjennom en dramatisk fødsel med helsen i behold.

Jeg tror ikke jeg hadde taklet det så bra - jeg er rett og slett ikke utstyrt med den rette mentaliteten tror jeg. Dere er sterkere kvinner enn jeg, det er i hvertfall helt sikkert! Heldige mennene deres og barna deres, de har fantastiske forbilder.

Ååh takk for gode ord! Jeg syns jo selvsagt det er kjipt og skulle gjerne ha sluppet rekonstruksjon, men enn så lenge har jeg verken vondt eller plager, så da er det mest noe å flire av, kan ikke gå på do uten å ta en dusj liksom. Samboer er sykepleier og heldigvis en super og tålmodig støtte <3

Ååh takk for gode ord! Jeg syns jo selvsagt det er kjipt og skulle gjerne ha sluppet rekonstruksjon, men enn så lenge har jeg verken vondt eller plager, så da er det mest noe å flire av, kan ikke gå på do uten å ta en dusj liksom. Samboer er sykepleier og heldigvis en super og tålmodig støtte <3

Akkurat det jeg mener!

Amazone ;)

Tilbake i sadelen! :talk017

Det var himmelsk :love7

Shit!!! Jeg får vondt mellom beina bare av tanken!!! Lurer litt på hva som skjedde der nede, men tør ikke se etter. Jeg måtte kjenne etter og det holdt :confused: kom du helt uskadet fra det? :eek:
Er mindre vondt da, så kan jo hende det føles annerledes etter 2,5 uke. Hvis jeg har slutta å blø da - selv etter 9 mnd uten mensen er jeg lei etter 5 dager!!

Shit!!! Jeg får vondt mellom beina bare av tanken!!! Lurer litt på hva som skjedde der nede, men tør ikke se etter. Jeg måtte kjenne etter og det holdt :confused: kom du helt uskadet fra det? :eek:
Er mindre vondt da, så kan jo hende det føles annerledes etter 2,5 uke. Hvis jeg har slutta å blø da - selv etter 9 mnd uten mensen er jeg lei etter 5 dager!!

Hadde jeg ikke vært på sykehus hadde vi nok prøvd oss før ;-p er bare redd at det er skadelig, men kjennes egentlig ut til at "oppreisningen" av livmoren har gått raskere etter omgangen...

Livmora er jo langt nede og alt er litt hovent ennå, men har null smerter så vil påstå at jeg kom så godt sol uskadd fra fødselen av en gutt på nesten 5 (!!!) kg...

hurra for at blødningen har stoppet og første samleie 3 uker etter fødsel !:-) var heldig å fikk kun to pittesmå pyntesting som jeg ikke kjenner noe av lenger!:-) føler meg litt heldig idag !

hurra for at blødningen har stoppet og første samleie 3 uker etter fødsel !:-) var heldig å fikk kun to pittesmå pyntesting som jeg ikke kjenner noe av lenger!:-) føler meg litt heldig idag !
Blødningen har endelig gitt seg her også(håper jeg!) :D Men blir nok en stund til hyrdestund, måtte klippes. Spent på hvordan det ser ut etter seksukerskontrollen som er om to uker:)

hurra for at blødningen har stoppet og første samleie 3 uker etter fødsel !:) var heldig å fikk kun to pittesmå pyntesting som jeg ikke kjenner noe av lenger!:) føler meg litt heldig idag !
Så deilig å være tilbake i noen lunde normale omstendigheter, eller hva? Sånn bortsett fra lekkende pupper da :sign10

I dag skal jeg klippe meg!!! Wohooo :D
Blir deilig å få av litt hår, bortsett fra den intense røytinga.

I dag skal lillebror og jeg på kurs i førstehjelp til spedbarn/barn. Blir veldig interessant, og forhåpentligvis lærerikt. Kanskje det kan berolige mamma❤️ en smule.

Back
Topp