Jubeltråd!

Jubler over at jeg har oppdaget soda stream sparkling gourmet... Kjempegodt som alkoholfrie cocktails i helga :-) og i masse varianter...

Ooooh, har alltid ønsket meg soda stream...:D
Løp og kjøp! Gubben trodde at det kom til å bli en sånn sak som samler støv, men jeg bruker min flere ganger om dagen... Kjøpte den billigste, fungerer helt fint... Jeg drikker mye mer vann når jeg får litt kullsyre i det... Så slipper jeg irriterende tomflasker... Sparkling gourmet serien har de hos Clas Ohlsson :-)

Jubler over at første baby innkjøp er gjort.. Tripp Trapp bestillt til 1099 med gratis frakt fra Babyshop i dag :)

I dag bestilte vi billetter med hurtigruten for å besøke familien til mannen. Det bli stas!!! :) Jeg har aldri vært på besøk hos familien hans (vi har vært sammen litt over et år), men har hilst på moren og den ene broren. Vi reiser allerede på mandag og kommer sikkert ikke hjem igjen før om et par uker. Gleder meg masse :)

Jubler i dag over at vi nesten er ferdig med julegavene for i år!! Og vi er ikke i Desember engang... :D

På torsdag var vi på ul og fikk se at vi venter en gutt!! :D

Begynt å glede meg til jul jeg! Noen dager fri, halvveis i svangerskap, være med familie og venner, det skal bli fint!
Adventskalenderen starter i dag!

Endelig har jeg kjent spark også!! :D Kjente det så tidlig sist, så det føles som om jeg har ventet en evighet!! Men nå er det liv! "Hurra"!!

Back
Topp