Jubeltråd!

Juleferie, skikkelig juleferie for første gang på mange år :smiley-bounce012 Ikke skal jeg jobbe før dagen før nyttårsaften, jeg som har jobbet to julaftener på rad :dance018 :smiley-bounce012

Yessssss!!

Ser ut til at vi kjøper ny (brukt) bil til uka!

Fått et greit tilbud på en s max men lurer litt pga dieselproblematikken :-/

Men vi kjører mest på landet, så det får gå :) kan heller kjøpe en nr. 2 bensin eller hybrid når den tid kommer

Woho! Nå er det under 100 dager igjen til termin. 99 dager igjen nå. Rart å se et tosifret tall. Plutselig så virket det ikke så lenge til! :D

Sykemeldt 40% fra denne uka, føles nydelig for en skrantende kropp :)
Da er jeg kommet til uke 25❤️ Måtte de siste 15 ukene gå raskt:-) Det er ganske deilig at vi går mot vår og sommer, syntes alltid ellers tiden går fort på denne tiden av året. Om å gjøre å lage masse planer fremover så ventetiden blir kortest mulig før man får treffe den etterlengtede prinsessen❤️❤️❤️

Jeg jubler for 26 fullgåtte uker! Helt herlig er det, tida bare suuuser og nyter hver dag i svangerskapet enda, så får vi se hvor lenge det varer :)

Endelig ser det ut som jeg og lille har fått teken på ammingen!! :D venstre pupp gjør ikke like vondt lenger, så må bare passe på at jeg er ekstra nøye med teknikken når jeg legger henne til der!:) Har vært mange tårer og mye frustrasjon for oss begge. Og i tillegg veide hun altså 4,3 kg i går!! :D Hun får i seg nok ihverfall ;)

Back
Topp