Jubeltråd:)

nervøs, har fått litt rosa antydning når jeg tørker meg igjen. Men har ingen smerter! Så kjenner håpet mitt synker :(
Dette tar veldig på merker jeg, vi vil så gjerne bli en familie på tre! <3

Mistet vi igjen nå, så blir det prøvepause fram te de har fått sjekket livmoren min eventuelt operert! :/
Uff, så trist:( men får håpe på det beste enn så lenge<3 kan jo bare være en uskyldig blødning også :) skal krysse alt jeg har for deg :D masse lykke til<3

Uff, så trist:( men får håpe på det beste enn så lenge<3 kan jo bare være en uskyldig blødning også :) skal krysse alt jeg har for deg :D masse lykke til<3
Ja, skal prøve å holde humøret oppe så lenge symptomene fortsatt er her og ingen smerter! :) snart bare ei uke til vi får svar!
Tusen takk ♥

Jubler for at jeg klarte å lure alle med at jeg drakk alkohol i bryllupet i går - noe jeg selvfølgelig ikke gjorde! :D hadde ikke klart det uten hjelp fra mannen da! Ville ikke si nei til alkohol, for da hadde spørsmålene haglet inn, og vi vil ikke si det til folk enda.
Jeg var i bryllup i helgen og gjorde avtale med bartenderen om å servere meg alkoholfri vin, vår lille hemmelighet. Tror ikke noen la merke til noe ;-)

Jubler for 7+0 idag, og rosa utflod har ikke vært siden den bittelille gangen på tirsdag. Fikk litt brunfarget idag, håper det også forsvinner :)

nervøs, har fått litt rosa antydning når jeg tørker meg igjen. Men har ingen smerter! Så kjenner håpet mitt synker :(
Dette tar veldig på merker jeg, vi vil så gjerne bli en familie på tre! <3

Mistet vi igjen nå, så blir det prøvepause fram te de har fått sjekket livmoren min eventuelt operert! :/
Uff.. Tenker på deg .❤️

Jubler for ingen rosa utflod etter i går!:D 7+6 i dag:)

Jubler for at jeg har vært å snakket med sjefen der jeg skal begynne i september. Følte jeg måtte være ærlig og fortelle at jeg er gravid :-) Hun sa at dette ordner seg og ingen problem :-) er så glad og lettet :-)

Jubler for at jeg var på tidlig UL i dag, der alt var i skjønneste orden :D lille gullet er også 3 dager eldre enn jeg trodde, så i dag er jeg 8+1 og ikke 7+5!! :D surrealistisk å høre det lille hjertet slå så fort ❤️

Hønemor aka kontrollfreaken er på ferde igjen ! Skal vi få denne tråden festet i våre viktigste tråder ? :D

Følte meg skikkelig glad og stolt da jeg ble gratulert med graviditeten av helsepersonellet på legekontoret i går. Da ble det mer virkelig at barn nr.3 ligger i magen. Foreløpig bare mannen og jeg som vet om det, bare 6+3 nå.

Jubler for at jeg er 8 uker i dag og bare 4 uker igjen til uke 12 Gleder/gruer meg også til i morgen da vi skal på UL

Så spennende :-)

Jeg jubler for at det fortsatt er helg og at vi slipper å stresse med hverdagens tjas og mas. Og neste helg skal vi til Spania. Når vi kommer hjem er det tid første kontroll på Riksen og hos fastlegen. Regner med det blir ultralyd :-)

Back
Topp