Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har termin 10 du og ja? På babyverden gravid appen står det at det begynner å slå idag..Idag er jeg 5 uker <3 i morgen skal vel hjerte begynne å slå![]()
Ja, jeg har termin 10 aprilDu har termin 10 du og ja? På babyverden gravid appen står det at det begynner å slå idag..![]()
Hmm, så rart da! Kan ha nå å si at jeg bruker mobilen da kanskje ^^Så rart! Her er min..Vis vedlegget 129500
Jeg bruker jo også mobilen.. Men ja- hurra! Det slårHmm, så rart da! Kan ha nå å si at jeg bruker mobilen da kanskje ^^
Men da sier vi at hjertet er startet å slå ♥
Hmm rart, for ditt ser annerledes ut enn appen jeg har på mobilen ^^ men ja, det slår ♥Jeg bruker jo også mobilen.. Men ja- hurra! Det slår![]()
Fikk ikke det der til å stemme jeg.. Lengere ned står det at hjertet begynner å slå når embryoet er 25 dager fra unnfangelse. Og det er ikke på uke 5+0... Jaja, innen uke 6 slår det sikkertSå rart! Her er min..Vis vedlegget 129500
Merkelig...Fikk ikke det der til å stemme jeg.. Lengere ned står det at hjertet begynner å slå når embryoet er 25 dager fra unnfangelse. Og det er ikke på uke 5+0... Jaja, innen uke 6 slår det sikkert![]()