Jubeltråd:)

Jubler for at jeg fortsatt er gravid! Er 5+3 idag og det var så langt jeg kom sist da jeg hadde SA. Nå føler jeg meg mer gravid en noen gang :)

Idag er jeg 5 uker <3 i morgen skal vel hjerte begynne å slå:)

Jubler over at mandag og 6 uker nærmer seg, og at jeg skal på jobb!!

Så jubler jeg over at legen var så fantastisk forståelsesfull og sa at graviditet nr.2 er noe helt annet enn nr.1. Man har ikke mulighet til å hvile på samme måte, og kroppen sier ifra. Derav en million symptomer og konstant ubehag! Men jeg gleder meg til disse første ukene er over! :)

Jubler for 5+6 og fortsatt gravid og ingen blødninger!:) mistet 5+6 i november etter 2 uker med blødninger

Du har termin 10 du og ja? På babyverden gravid appen står det at det begynner å slå idag..❤️
Ja, jeg har termin 10 april :D jeg får opp på BV sin utregning at hjertet ikke slår før 10 august ;o
Og appen sier at det ikke slår før i morgen da jeg er 5+1 uker :)

Jubler for at testen har blitt sterkere ❤️

Jubler for at jeg er 6 + 0 siden kl er over 00.00:D og halveis til de magiske 12!:)

Fikk ikke det der til å stemme jeg.. Lengere ned står det at hjertet begynner å slå når embryoet er 25 dager fra unnfangelse. Og det er ikke på uke 5+0... Jaja, innen uke 6 slår det sikkert :)

I dag er jeg endelig 4+0!! Hehe dagene går virkelig sakte :p fikk gravid 1-2 når jeg var 3+3, og dagene går virkelig sakte, håper de rasker på snart så 12+0 dagen er her :D

Back
Topp