Jubeltråd:)

Jubler for at formen er tipp topp:) kanskje jeg er like heldig som forrige svangerskap?!
Forskjellen er at jeg nå har en stillesittende jobb, mulig det kan påvirke litt når magen kommer for fullt:/
Meeen, akkurat nå har jeg det strålende:):)

Jubler for at jeg orket å trene i dag!☺️ 2 måneder siden sist, formen er blitt bedre!☺️
Ååå, da er det håp! Har ikke fått trenet siden 1 uke FØR positiv test selv jeg... :( savner energi!!
Tommel opp for deg! :)

Når man er oppe tidlig får man gjort mye, så jubler litt for det ;-) bakt brød, ryddet, lagt sammen klær og vasket klær. Juhuu ;-)

10 uker idag :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jubler for at jeg har hørt hjertelyden hos legen i dag! Bestilte time fordi jeg var litt bekymret etter alle som mister her inne, tenkte mye på om den levde der inne og ønsket i utgangspunktet en tidlig ul. Nå vet jeg at den lever og legen sa det var en fin hjertelyd så da gleder jeg meg til oul i desember❤️
Uke 10+2.

Jubler for et streif av energi i Zzzz-land! Var på tapas bar med ei venninne i går kveld, i dag har jeg tenkt til å gå meg en tur og lufte "urolige bein", og klesvasken her i huset føler seg truet! :D

Jeg jubler for at jeg får masse rabatt på Barnas Hus fra og med nyttår! Hurra! :-D

Jubler for 14 fullgåtte uker :)

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april/mai - 15

Back
Topp