Jubeltråd :)

Jeg har bestilt en Emmaljunga City Cross, men 2014 modell. Jeg får den for 6500 svenske kroner, med fotpose til sittedelen :D Det er nesten halve prisen i forhold til i Norge, så da gikk jeg for 2014. Er ikke så stor forskjell på den og 2015, annet enn flere farger på nye modellen og jeg skulle uansett ha en nøytral farge :) Ganske fornøyd nå. Henter om halvannen uke og jeg gleder meg! Tror jeg må lete frem en gammel dukke å putte i slik at jeg kan prøvekjøre :p:D
Hvor har du bestilt? Lyst å dele tips?:)

♡Overgangen feb/mars♡

Hvor har du bestilt? Lyst å dele tips?:)

♡Overgangen feb/mars♡
Jeg bestilte på Barnens Land i Haparanda. Der solgte de 2014-vognene til 6500,-. Det kan jo hende at flere Barnens Hus gjør det. Jeg tok kontakt med dem på facebook, og de var kjempekjapp å svare både på pris og hvilke farger de hadde inne. En 2015-modell koster 8700 svenske kroner (ca 7500 norske kroner), og det er en god del billigere enn i Norge. I Norge sjekket jeg 2015 og den kom på 9800,- eller noe slikt.

Jeg bestilte på Barnens Land i Haparanda. Der solgte de 2014-vognene til 6500,-. Det kan jo hende at flere Barnens Hus gjør det. Jeg tok kontakt med dem på facebook, og de var kjempekjapp å svare både på pris og hvilke farger de hadde inne. En 2015-modell koster 8700 svenske kroner (ca 7500 norske kroner), og det er en god del billigere enn i Norge. I Norge sjekket jeg 2015 og den kom på 9800,- eller noe slikt.
Takk for svar!:)

♡Overgangen feb/mars♡

Jubler for tidlig ultralyd mandag 15 september<3 håper på bare gode nyheter da det er 2 dager før bursdagen min! ;-) hørte tydelig ett fantastisk hjerte med doppleren for 1 uke siden, så har en god følelse for ul <3

14+4 i dag <3

Last edited:
Back
Topp