EnigJubler for at kvalmen ser ut til å gi segI dag har jeg spist masse mat i forhold til hva jeg har gjort de siste ukene. Har til og med drukket cola og det var leeeenge siden
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
EnigJubler for at kvalmen ser ut til å gi segI dag har jeg spist masse mat i forhold til hva jeg har gjort de siste ukene. Har til og med drukket cola og det var leeeenge siden
Det gjør du nok!Jubler for ul i dag, håper jeg jubler like mye etterpå![]()
Excuse me, Damn that autocorrect!
Jubler for ul i dag, håper jeg jubler like mye etterpå![]()
Så spennendeJubler for ul i dag, håper jeg jubler like mye etterpå![]()
HurraaaaJuuubler for ultralyd idag. Alt bare bra !!! Begge babisene beveger seg mye, vokser fint og hjertet banker bra![]()
Sånt liker vi å høreJuuubler for ultralyd idag. Alt bare bra !!! Begge babisene beveger seg mye, vokser fint og hjertet banker bra![]()
Doppler er hærlig ja!Hurra for en vellykket sniklytting på lillegull <3 klarer ikke mer enn nesten ei uke imellom hver gang <3 nydeligste lyden i verden <3
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Å det gikk så bra. Så lykkelig. Frisk og fin liten babySå spennendeGleder meg til å høre hvordan det går
Så braÅ det gikk så bra. Så lykkelig. Frisk og fin liten babyble satt tilbake 6 dager, så ny termin 31 mars. Blir den siste som føder jeg da. Hehe
Ja håper jeg slipper å gå såSå braDu får satse på at du får litt før termin da ;-)