Jubeltråd :)

Har dere damer sjekket ut smaa_gleder på instagram? Jeg jubler i dag for å ha bestilt nyyydelig vognpynt - skulle ønske jeg var så flink selv :D
 
33 uker i dag :D
 
Endelig fikk vi 7-seteren vi har kjøpt :) :) deilig å vite at det er på plass i god tid før fødselen :)
 
I kveld jubler jeg for å ha en super mann.
Han kom hjem fra jobb og fortalte at han hadde diskutert med en kollega morsdagen og gaver, og hadde kommet frem til at jeg fortjente en dag på spa!
Jeg ønsket meg en vannflaske/drikkeflaske til morsdagen, og det vet jeg at han og toåringen var ute og kjøpte i går. Men så kommer han plutselig og snakker om spa, massasje og fotterapi. At jeg fortjener det å slappe helt av en dag pga relativt tøft svangerskap.
Jeg ble helt rørt..er ikke bortskjemt med sånt til vanlig, for å si det sånn.
 
I kveld jubler jeg for å ha en super mann.
Han kom hjem fra jobb og fortalte at han hadde diskutert med en kollega morsdagen og gaver, og hadde kommet frem til at jeg fortjente en dag på spa!
Jeg ønsket meg en vannflaske/drikkeflaske til morsdagen, og det vet jeg at han og toåringen var ute og kjøpte i går. Men så kommer han plutselig og snakker om spa, massasje og fotterapi. At jeg fortjener det å slappe helt av en dag pga relativt tøft svangerskap.
Jeg ble helt rørt..er ikke bortskjemt med sånt til vanlig, for å si det sånn.
For en super mann du har! :) heldig og sikkert vel fortjent ;)
 
Jubler for 35 fullgåtte uker i dag :) :) deilig at det begynner å nærme seg. Har vasket babyklær og begynt å handle inn til fødebagen :)
 
Back
Topp