Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir ofte slik, ja! Kjenner til problemet.Detgår jo framover, skulle jo bare spise lunsj før jeg skulle gjøre litt mer men sitter nå her enda![]()
Detgår jo framover, skulle jo bare spise lunsj før jeg skulle gjøre litt mer men sitter nå her enda![]()
Etter forrige onsdag kom det jo faktisk flere folk inn hit igjen også, så virker som de blir nysgjerrige når det er mye aktivitet.Er det som er faren med skravledag, kommer seg ikke opp av sofaenOg så rekker man jo nesten ikke oppdatere seg på alle trådene
![]()
Hurra! Da syns jeg vi (jada jeg regner meg med i aktive...) fortjener en klapp på skulderenEtter forrige onsdag kom det jo faktisk flere folk inn hit igjen også, så virker som de blir nysgjerrige når det er mye aktivitet.
BVforum via HTC
Etter forrige onsdag kom det jo faktisk flere folk inn hit igjen også, så virker som de blir nysgjerrige når det er mye aktivitet.
BVforum via HTC
HihiDetgår jo framover, skulle jo bare spise lunsj før jeg skulle gjøre litt mer men sitter nå her enda![]()
Men samtidig er det det som er så gøyEr det som er faren med skravledag, kommer seg ikke opp av sofaenOg så rekker man jo nesten ikke oppdatere seg på alle trådene
![]()
Det hørtes skikkelig koselig utHehe nei det er sant, flaks jeg heiv meg rundt og tok det viktigste før kl 12 da! Men må nok snart ut av sofaen å få gjort litt i kjelleren så de kan kosestund på overnattingsfesten de skal ha der! Sendt promille pappaen gleder seg like masse til å sitte på gjesterommet med jentene hele kveldenmen han har jo tv og DVD spiller der nede så han overlever nok! Men ungene sovner jo sikkert etter han, haha
Det har jeg ikke tenkt over, men om det er sånn er det jo helt fantastisk braEtter forrige onsdag kom det jo faktisk flere folk inn hit igjen også, så virker som de blir nysgjerrige når det er mye aktivitet.
BVforum via HTC
Trykk på svar flere ganger.Hvordan kan man sitere flere i samme innlegg??
Hvordan kan man sitere flere i samme innlegg??
Trykk på svar flere ganger.funker ikke på appen, da.
BVforum via HTC
Flink du erHihi det fant jeg også nettop ut av!
Hihi det fant jeg også nettop ut av!
Telles visst ikke hvis samme person skriver flere innlegg etter hverandre, må byttes på.Men om man svarer på ett og ett innlegg så skriver vi jo flere innlegg også!!!![]()
Haha.. Ja, det hadde ikke gjort noe.. Men skulle så gjerne ha greid å begrense meg slik at jeg hadde fått til flere innlegg på kortere tid.. Men det gir forhåpentligvis dere andre flere muligheter til å respondere sånn at det blir flere innlegg av det likevelWow! Det er ikke dårlig! ekstrapoeng til deg for alle ordeneJeg har ikke kapasitet til å følge med :O og må snart ta meg en velfortjent dusj, skal bare lade opp bittelitt til...!
Nei, så kjedelig daJeg er på appen fordi den jækla pcn absolutt skulle scanne seg for virus (dårlig timing!) Og gubben derfor skrudde den av, så får ikke sjekka. Akkurat nå skulle jeg faktisk ønske at kveldsuka hans var denne uka.
BVforum via HTC
Exactly.. Og derfor siterer jeg alle på en gangTelles visst ikke hvis samme person skriver flere innlegg etter hverandre, må byttes på.
BVforum via HTC
Vanlig dagtid, men han er visstnok småpjusk.Haha.. Ja, det hadde ikke gjort noe.. Men skulle så gjerne ha greid å begrense meg slik at jeg hadde fått til flere innlegg på kortere tid.. Men det gir forhåpentligvis dere andre flere muligheter til å respondere sånn at det blir flere innlegg av det likevel
Nei, så kjedelig daHva slags uke har han nå da? Natt?
Exactly.. Og derfor siterer jeg alle på en gang![]()