Jubeltråd

Detgår jo framover, skulle jo bare spise lunsj før jeg skulle gjøre litt mer men sitter nå her enda:)

Jubel for det! Jeg glemmer meg litt ut innimellom, og så plutselig er det masse å oppdatere seg på, eller så har jeg helt mistet tråden i mønsteret på strikketøyet, haha!

Detgår jo framover, skulle jo bare spise lunsj før jeg skulle gjøre litt mer men sitter nå her enda:)
Det blir ofte slik, ja! Kjenner til problemet. :p

BVforum via HTC

Er det som er faren med skravledag, kommer seg ikke opp av sofaen :P Og så rekker man jo nesten ikke oppdatere seg på alle trådene :P

Hehe nei det er sant, flaks jeg heiv meg rundt og tok det viktigste før kl 12 da! Men må nok snart ut av sofaen å få gjort litt i kjelleren så de kan kosestund på overnattingsfesten de skal ha der! Sendt promille pappaen gleder seg like masse til å sitte på gjesterommet med jentene hele kvelden:P men han har jo tv og DVD spiller der nede så han overlever nok! Men ungene sovner jo sikkert etter han, haha

Er det som er faren med skravledag, kommer seg ikke opp av sofaen :P Og så rekker man jo nesten ikke oppdatere seg på alle trådene :P
Etter forrige onsdag kom det jo faktisk flere folk inn hit igjen også, så virker som de blir nysgjerrige når det er mye aktivitet. :)

BVforum via HTC

Etter forrige onsdag kom det jo faktisk flere folk inn hit igjen også, så virker som de blir nysgjerrige når det er mye aktivitet. :)

BVforum via HTC
Hurra! Da syns jeg vi (jada jeg regner meg med i aktive...) fortjener en klapp på skulderen :)

Hihi:) Jeg passet på å spise lunsj og få unna dagens klesvaskmål før kl 12, så nå sitter jeg her med verdens beste samvittighet:) Bare gruer meg litt til jeg må på do;) Men har heldigvis god blærekapasitet selv om jeg er gravid;)
Er det som er faren med skravledag, kommer seg ikke opp av sofaen :p Og så rekker man jo nesten ikke oppdatere seg på alle trådene :p
Men samtidig er det det som er så gøy:) Husarbeid og andre plikter tåler å vente en dag;)

Hehe nei det er sant, flaks jeg heiv meg rundt og tok det viktigste før kl 12 da! Men må nok snart ut av sofaen å få gjort litt i kjelleren så de kan kosestund på overnattingsfesten de skal ha der! Sendt promille pappaen gleder seg like masse til å sitte på gjesterommet med jentene hele kvelden:p men han har jo tv og DVD spiller der nede så han overlever nok! Men ungene sovner jo sikkert etter han, haha
Det hørtes skikkelig koselig ut:) Et sånt rom vil jeg også ha;) Men her er huset omtrent som en stor leilighet, så det er ingen steder å gjemme seg;)

BVforum via HTC
Det har jeg ikke tenkt over, men om det er sånn er det jo helt fantastisk bra:) Noen som gidder å nevne på FB hvor fabelaktig hyggelig vi har det her inne i dag? Kanskje vi greier å frelse flere;)

Hm, da må det prøves ut etterhvert her :) så man kan rekke å svare på alt :P

Hihi det fant jeg også nettop ut av!
Flink du er;)

Nå må vi forresten juble for at det kl 14 var 12086 innlegg, altså 191 innlegg etter kl 12.. Et snitt på rundt 100 i timen er kjempebra:) Noen som gidder å følge litt med på de andre gruppene? Eller skal vi leve i spenning til kl 22, og heller konsentrere oss om å skrive mest mulig? ;)

Føler jeg brude fått poeng for hvert ord eller noe, skriver jo så vanvittig langt hele tiden;)

Wow! Det er ikke dårlig! ekstrapoeng til deg for alle ordene :) Jeg har ikke kapasitet til å følge med :O og må snart ta meg en velfortjent dusj, skal bare lade opp bittelitt til...!

Jeg er på appen fordi den jækla pcn absolutt skulle scanne seg for virus (dårlig timing!) Og gubben derfor skrudde den av, så får ikke sjekka. Akkurat nå skulle jeg faktisk ønske at kveldsuka hans var denne uka. :p

BVforum via HTC

Wow! Det er ikke dårlig! ekstrapoeng til deg for alle ordene :) Jeg har ikke kapasitet til å følge med :O og må snart ta meg en velfortjent dusj, skal bare lade opp bittelitt til...!
Haha.. Ja, det hadde ikke gjort noe.. Men skulle så gjerne ha greid å begrense meg slik at jeg hadde fått til flere innlegg på kortere tid.. Men det gir forhåpentligvis dere andre flere muligheter til å respondere sånn at det blir flere innlegg av det likevel;)
Jeg er på appen fordi den jækla pcn absolutt skulle scanne seg for virus (dårlig timing!) Og gubben derfor skrudde den av, så får ikke sjekka. Akkurat nå skulle jeg faktisk ønske at kveldsuka hans var denne uka. :p

BVforum via HTC
Nei, så kjedelig da:P Hva slags uke har han nå da? Natt?
Telles visst ikke hvis samme person skriver flere innlegg etter hverandre, må byttes på. :)

BVforum via HTC
Exactly.. Og derfor siterer jeg alle på en gang;)

Haha.. Ja, det hadde ikke gjort noe.. Men skulle så gjerne ha greid å begrense meg slik at jeg hadde fått til flere innlegg på kortere tid.. Men det gir forhåpentligvis dere andre flere muligheter til å respondere sånn at det blir flere innlegg av det likevel;)

Nei, så kjedelig da:P Hva slags uke har han nå da? Natt?

Exactly.. Og derfor siterer jeg alle på en gang;)
Vanlig dagtid, men han er visstnok småpjusk. :p jeg skjønner ikke at man frivillig er hjemme bare pga man er litt redusert, jeg gikk jo på jobb med lungebetennelse og 40 i feber fordi jeg trodde jeg var litt forkjøla. :p

BVforum via HTC

Back
Topp