Jubeltråd

MTDC

Forumet er livet
VIP
Synes vi trenger en jubeltråd nå, og i dag har jeg 2 ting å juble for!! 38 uker <3 og nytt internett!! Endelig har jeg fått såpass til fart at det er ordentlig gøy å være på nett:) Gleder meg kjempemye til skravlesåmyevikandøgnet i morgen nå som det går så fort:)

Hva jubler dere for i dag?:)
 
I dag jubles det for at bilen endelig skal på verksted på søndag, og at portforbudet endelig kan oppheves! :D det er jammen irriterende å være stuck hjemme etter mørkets frembrudd (altså kl 4) hver dag!

BVforum via HTC
 
Jubler for sniktitt på baby i magen idag, og bekreftelse på at han ligger med hodet ned. Idag er jeg 36+5 :)
 
Jubler over at kjøkken, stue, gjestebad og gang nå er på stell :D
 
I dag jubles det for at bilen endelig skal på verksted på søndag, og at portforbudet endelig kan oppheves! :D det er jammen irriterende å være stuck hjemme etter mørkets frembrudd (altså kl 4) hver dag!

BVforum via HTC
Det er veldig forståelig:) Du får knipe igjen litt da, så du får nyte friheten du får når bilen kommer hjem;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Det er veldig forståelig:) Du får knipe igjen litt da, så du får nyte friheten du får når bilen kommer hjem;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
...eller være ferdig med sykehusopphold til da. :D *man kan jo drømme*

BVforum via HTC
 
...eller være ferdig med sykehusopphold til da. :D *man kan jo drømme*

BVforum via HTC
Hihi:) Også en mulighet;-) Vi må jo greie å få til en fødsel her i morgen;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jubler over god nyheter om at jeg kan ta med frøkna mi hjem fra sykehuset i morgen :D
Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Hihi:) Også en mulighet;-) Vi må jo greie å få til en fødsel her i morgen;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Blir nok ikke meg. :p tassen sa når han stod opp i dag at "i dag kommer babyen!" Det begynner å haste litt nå, i så fall. :p

BVforum via HTC
 
Åsså må vi jule for at vi alle er en dag nærmere å treffe lille baby i magen! :D
 
Ja, det er nesten litt skummelt hvor fort de her dagene kommer og går;)

I dag jubler jeg for at jeg betalte regninger, laget matplan, ryddet stua nede, vasket klær og sengetøy, redde opp vogna, pyntet regntrekket og sorterte en del av klærne etter storesøster som skal selges i går.. Det betyr at jeg kan skravle med god samvittighet i dag:)

Også jubler jeg for at storesøster er blitt så frisk at hun sov i egen seng hele natten for første gang på over en uke, så jeg har sovet kjempegodt!:)
 
Og i dag kan jeg juble for nok en dag nærmere lillegulls ankomst!
OG for at hentesettet skal monteres ikveld :)
Jubel for at kjøkkenet er ryddig og for at hunden er luftet :D
 
Jeg slenger med på jublinga for at vi er en dag nærmere å møte knøttene våre!! Er så utålmodig at jeg går i ring på stua her! Flytter rundt på babytingene og holder på å gjøre fruen sprø!
 
Da skal jeg juble litt for at jeg har fått tatt husarbeidet for i dag og for at vi skal på kjærestekrangel til Tromsø i morgen når ungene har lagt seg og svigermor kan overta:) blir seint før vi er framme i Tromsø men det får bare gå bra:)
 
Så mange flotte ting å juble for:) Jeg jubler for at vi får til skravlingen så bra at jeg enda ikke har fått hentet det vannglasset jeg begynte å tenke på kl 12;) Vi har 12034 innlegg nå:)
 
Back
Topp