Jubeltråd!!

Jubler for 38 passerte uker og gårsdagens tap av slimproppen.
Veiens ende er nær, men har fortsatt god tid :)

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

I dag er min termin dag. 10 juli er datoen jeg så lenge har ventet på. ❤
Men tenk at lillemann er ei uke gammel i dag :D

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

I dag er min termin dag. 10 juli er datoen jeg så lenge har ventet på. ❤
Men tenk at lillemann er ei uke gammel i dag :D

En uke igjen til min termin i dag, krysser fingra for å være like heldig som deg - men tror nok ikke det. Her går det rolig for seg gitt ;) Lurer på om han har skjønt at han må ut en gang..

En uke igjen til min termin i dag, krysser fingra for å være like heldig som deg - men tror nok ikke det. Her går det rolig for seg gitt ;) Lurer på om han har skjønt at han må ut en gang..
De kan ha det litt for godt inni der også :P
Vi hadde jo en avtale med han at han kunne komme når som helst etter 1 juli bare IKKE den 3 juli. Men hvilken dag bestemte han seg for å komme? Jo den ene dagen han ikke skulle :)
Kanskje du må gjøre en avtale med han du også ;)

De kan ha det litt for godt inni der også :p
Vi hadde jo en avtale med han at han kunne komme når som helst etter 1 juli bare IKKE den 3 juli. Men hvilken dag bestemte han seg for å komme? Jo den ene dagen han ikke skulle :)
Kanskje du må gjøre en avtale med han du også ;)

Vi har en avtale med han. Det innebærer at han kommer så fort han klarer nå :P Her står vogna plutselig i stua nå fordi mannen er så klar at han tok seg en gåtur i går for å "teste" at vogna har plass rundt om i huset.. Jeg kan jo nesten ikke røre meg uten at mannen står klar for å kjøre til føden :P Så nå kan han komme før det blir slitsomt å bo med pappa :P

Vi har en avtale med han. Det innebærer at han kommer så fort han klarer nå :P Her står vogna plutselig i stua nå fordi mannen er så klar at han tok seg en gåtur i går for å "teste" at vogna har plass rundt om i huset.. Jeg kan jo nesten ikke røre meg uten at mannen står klar for å kjøre til føden :P Så nå kan han komme før det blir slitsomt å bo med pappa :P
Mulig det er feil avtale da :P
Her gjorde han jo akkurat det han IKKE skulle gjøre ;)
Mulig du må avtale at han hvertfall ikke får komme før om ei uke :P

Mulig det er feil avtale da :p
Her gjorde han jo akkurat det han IKKE skulle gjøre ;)
Mulig du må avtale at han hvertfall ikke får komme før om ei uke :p

Hehe, ja kanskje vi skal prøve det. Men tenk om han er en lydig baby og da venter til 11 dager etter termin :P

Hehe, ja kanskje vi skal prøve det. Men tenk om han er en lydig baby og da venter til 11 dager etter termin :P
Huff nei det kan vi ikke ha noe av.
Dere får la avtalen stå litt til da og se om ikke han kommer nå så snart han kan ;)

Jubler for 40 fullgåtte uker i dag, og håper snart å juble for at han er født :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Back
Topp