Gratulerer!Jubler for min herlige lille Jonatan så kom til verden fredags kveld!!
Fikk ei tulle 4. Juli 2013
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!Jubler for min herlige lille Jonatan så kom til verden fredags kveld!!
Gratulerer så mye!Jubler for min herlige lille Jonatan så kom til verden fredags kveld!!
I dag er min termin dag. 10 juli er datoen jeg så lenge har ventet på. ❤
Men tenk at lillemann er ei uke gammel i dag
❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤
De kan ha det litt for godt inni der ogsåEn uke igjen til min termin i dag, krysser fingra for å være like heldig som deg - men tror nok ikke det. Her går det rolig for seg gitt Lurer på om han har skjønt at han må ut en gang..
De kan ha det litt for godt inni der også
Vi hadde jo en avtale med han at han kunne komme når som helst etter 1 juli bare IKKE den 3 juli. Men hvilken dag bestemte han seg for å komme? Jo den ene dagen han ikke skulle
Kanskje du må gjøre en avtale med han du også
Mulig det er feil avtale daVi har en avtale med han. Det innebærer at han kommer så fort han klarer nå Her står vogna plutselig i stua nå fordi mannen er så klar at han tok seg en gåtur i går for å "teste" at vogna har plass rundt om i huset.. Jeg kan jo nesten ikke røre meg uten at mannen står klar for å kjøre til føden Så nå kan han komme før det blir slitsomt å bo med pappa
Mulig det er feil avtale da
Her gjorde han jo akkurat det han IKKE skulle gjøre
Mulig du må avtale at han hvertfall ikke får komme før om ei uke
Huff nei det kan vi ikke ha noe av.Hehe, ja kanskje vi skal prøve det. Men tenk om han er en lydig baby og da venter til 11 dager etter termin