Jubeltråd!!

Guttene har sovet i hele natt bortsett fra mating-og vi skal få komme hjem fra sykehuset i dag!!! :)

Termin 26.juli med guttene mine :)

Så bra!! :) det tenker jeg blir veldig fint! :) kos dere!

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Og da rundet vi 40 uker :)

Idag jubler jeg for fin jordmortime, og modningsakupunktur. :)
Har hatt kraftigere kynnere, og litt mer stikking nedover når jeg står og går.
Så føler det hadde litt virkning. :)

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

uke 37<3

Nydelig liten gutt ventes <3 med termin 27.juli 2013 <3
Termin samme dag som deg, men i følge appene mine på tlf, er det fortsatt 36+6.. Mange måter å regne på?:P :) jordmor sa i går at jeg var 36+4, mens sykehuset sa dagen før at jeg var 36+5.. Blir ikke helt klok på detta jeg:P ikke at det er sååå viktig med en dag fra eller til sånn sett men:P

Termin samme dag som deg, men i følge appene mine på tlf, er det fortsatt 36+6.. Mange måter å regne på?:P :) jordmor sa i går at jeg var 36+4, mens sykehuset sa dagen før at jeg var 36+5.. Blir ikke helt klok på detta jeg:P ikke at det er sååå viktig med en dag fra eller til sånn sett men:P
Store deler av helse Norge har nylig gått over til den internasjonale standarden på 40+3 ikke 40+2 som det var før, men ikke alle. Derfor blir det forskjeller. Ved Sentral sykehuset i vedtfold er det 40+3 som er ny standard derfor er jeg 40+2 i dag og har termin i morgen;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

E eneste lusen dag igjen til termin... Tenk om jeg får oppleve overtid denne gangen? Ikke noe å trakte etter kanskje, men et svangerskap heeelt ulikt det første... :D

Termin 4.juli

E eneste lusen dag igjen til termin... Tenk om jeg får oppleve overtid denne gangen? Ikke noe å trakte etter kanskje, men et svangerskap heeelt ulikt det første... :D

Termin 4.juli
Ja vi er en liten gjeng som har termin i morgen gitt;)

Jubler for uke 37+1, siste dag på jobb, og for at jeg har holdt ut i 100% stilling hele veien :)

Ellers har jeg bestemt meg for å føde i seteleie og ikke ta KS, men usikker på om jeg skal juble for det :P

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Jubler for uke 37+1, siste dag på jobb, og for at jeg har holdt ut i 100% stilling hele veien :)

Ellers har jeg bestemt meg for å føde i seteleie og ikke ta KS, men usikker på om jeg skal juble for det :P

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3
Bra jobba! Flott arbeidsmoral! Og gratulerer med et valg fattet!

Da er dagen her: TERMIN! Så da blir det å telle overtidsdager... Ble fortalt at man maksimalt får gå 11 dager over...

Termin 4.juli

Da er dagen her: TERMIN! Så da blir det å telle overtidsdager... Ble fortalt at man maksimalt får gå 11 dager over...

Termin 4.juli
Regner med at også du katmoon er overtidig fra 15/7. Jeg vet at jeg ikke skal gå såååå lenge, men håper de kan sette fart på sakene en av de nærmeste dagene. Men har ingen forhåpninger til kontrollen på SiV i dag. Da blir jeg ikke skuffa;)

Jubler over å sitte med verdens skjønneste frøken på fanget;)

Helt forelsket!

Back
Topp