Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Guttene har sovet i hele natt bortsett fra mating-og vi skal få komme hjem fra sykehuset i dag!!!
Termin 26.juli med guttene mine
Termin samme dag som deg, men i følge appene mine på tlf, er det fortsatt 36+6.. Mange måter å regne på? jordmor sa i går at jeg var 36+4, mens sykehuset sa dagen før at jeg var 36+5.. Blir ikke helt klok på detta jeg ikke at det er sååå viktig med en dag fra eller til sånn sett menuke 37<3
Nydelig liten gutt ventes <3 med termin 27.juli 2013 <3
Store deler av helse Norge har nylig gått over til den internasjonale standarden på 40+3 ikke 40+2 som det var før, men ikke alle. Derfor blir det forskjeller. Ved Sentral sykehuset i vedtfold er det 40+3 som er ny standard derfor er jeg 40+2 i dag og har termin i morgenTermin samme dag som deg, men i følge appene mine på tlf, er det fortsatt 36+6.. Mange måter å regne på? jordmor sa i går at jeg var 36+4, mens sykehuset sa dagen før at jeg var 36+5.. Blir ikke helt klok på detta jeg ikke at det er sååå viktig med en dag fra eller til sånn sett men
Ja vi er en liten gjeng som har termin i morgen gittE eneste lusen dag igjen til termin... Tenk om jeg får oppleve overtid denne gangen? Ikke noe å trakte etter kanskje, men et svangerskap heeelt ulikt det første...
Termin 4.juli
Bra jobba! Flott arbeidsmoral! Og gratulerer med et valg fattet!Jubler for uke 37+1, siste dag på jobb, og for at jeg har holdt ut i 100% stilling hele veien
Ellers har jeg bestemt meg for å føde i seteleie og ikke ta KS, men usikker på om jeg skal juble for det
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3
Bra jobba! Flott arbeidsmoral! Og gratulerer med et valg fattet!
Venter ei tulle 4. Juli 2013
Regner med at også du katmoon er overtidig fra 15/7. Jeg vet at jeg ikke skal gå såååå lenge, men håper de kan sette fart på sakene en av de nærmeste dagene. Men har ingen forhåpninger til kontrollen på SiV i dag. Da blir jeg ikke skuffaDa er dagen her: TERMIN! Så da blir det å telle overtidsdager... Ble fortalt at man maksimalt får gå 11 dager over...
Termin 4.juli