Jubeltråd!!

Jubler for 17uker i dag:)

17 uker i dag, nå nærmer vi oss halvveis.
8 dager igjen til ordinær ultralyd!
4 dager igjen til første jordmortime!
Har kjent masse liv i magen i dag!

Hadde visst masse å juble for i dag :) :) :)

Jubler for Frisk baby jente i magen og 19 uker i dag!

Jubler for å ha hørt hjertelyden til babyen med angelsound i dag :D <3

Jubler for at min positive følelse endelig kommer tilbake igjen, etter bekymringer og sykdom! :)
Selv om jeg ennå ikke er frisk, og hoster magen støl, er det godt å føle seg mer normal og glad igjen! :)

Også jubler jeg for at jeg føler meg tilfreds uansett hva som skjuler seg i magen; jeg har ikke noen spesielle ønsker for kjønn, og vet at så lenge hjertet dunker og den er frisk, vet jeg at denne vakringen er vår, og at det ikke finnes noen andre som er akkurat som denne babyen! :)

Jubler for 19 uker i går. Glemte å juble i går fordi jeg ikke har vent meg til å bytte uke på tirsdager etter at termin ble flyttet med hele to dager på OUL :)

JUBLER for 17 UKER!!! og bare 1 uker igjen til OUL!!!!som jeg gleder meg til å se "mandelpoteten" igjen...og finne ut hva den er !!! :love7

Jubler for overstått OUL, og for at vi fikk se en perfekt liten prins <3
Gratulerer med en liten prins!! som jeg gleder meg til neste uke!!

Jubler for at jeg får en liten sprelleMANN 3.juli,og for at jeg fikk hilse litt på ham i dag :-) Og så er jeg flyttet tre dager fram,og er nå 19+3,så da jubler jeg forsinka for 19ukersdagrn og teller fort ned til halvveis i graviditet :-) Herlig dag <3

Jubler allerede for 18 uker da jeg ble flyttet to dager fram på UL :-D så jubler jeg for en frisk og fin gutt inni magehuset!! Og en liten ekstra jubel for at det er 3dager igjen før vi skal være 2uker i syden <3

Etter OUL ble jeg satt frem en dag, så da kan jeg juble for 19 uker i dag <3

Back
Topp