Jubeltråd!!

får juble for 14+2 og UL på tirsdag!! som jeg gleder meg!!!ligger i sengen og min kjære leser baby navn til meg! så gjenstår det å se om vi kan få halvert listen etter neste uke!! jippi

Jubler litt i forkant for 15 uker i morgen! :)

Jubler for 15uker i dag :-D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jubler for 16 uker i dag :D
Og litt for at jeg har bursdag :p Nok et år eldre.... :)

Jubler for positive tanker! :-)
Jubler for herlige damer her inne! :-)
Jubler for at det er 4 uker til ordinær ultralyd! :-)
Jubler for at jeg nå har mer overskudd og energi til datteren min! :-)
Hurra!

I dag juhuhubler jeg for 17 fullgåtte uker :-) Yeay!!

Jubler for 13+3 full sykemelding og HGdiagnose, selv om det siste ikke er noe å juble for er det endelig godt å få hjelp og kunne ta det med ro med god samvittighet. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Jubler for "bare" to uker igjen til oul :D
Jubler for 13+3 full sykemelding og HGdiagnose, selv om det siste ikke er noe å juble for er det endelig godt å få hjelp og kunne ta det med ro med god samvittighet. :)

Hva er HG?

Hypermesis Gravid... et eller annet :) vært dårlig så lenge og bare fått høre at "sånn er det å være gravid" - kom til legen i dag og ble sykmeldt m en gang, gått ned mye i vekt og dehydrert - godt å få litt sympati ;)

Hypermesis Gravid... et eller annet :) vært dårlig så lenge og bare fått høre at "sånn er det å være gravid" - kom til legen i dag og ble sykmeldt m en gang, gått ned mye i vekt og dehydrert - godt å få litt sympati ;)

Aha, ja det er godt du blir tatt vare på.
Ikke alltid lett å få omverdenen til å forstå hvordan en har det, for en er jo "bare" gravid.
Masse god bedring til deg :)

JUBLER for 15 uker!!
og for at min kjære har vært helt fantastisk når jeg har vært så dårlig!! :love7

Jubler for en veldig fin dag! :-)
Jubler for min lille, vakre baby, som hadde fosterlyd på 149 idag.
Jubler for datteren min som er så snill og god.
Og for samboeren da! <3

Back
Topp