**Jubeltråd**



emoticon
~troll2012/2013?~ skrev:
Jeg jubler for en flott ul i går!!!
Jeg jubler for at jeg er sykt kvalm i dag, tror jeg har fortrengt symptomer siden jeg har vært så sikker på at jeg skulle msite...

Og så jubler jeg for lykkepjuska som fikk se bankende hjerte på ul'en i dag!!!!!!!!!!!


ÅÅÅÅH, søte du!! Jeg tenkte også at jeg skulle juble litt for oss to!


Banketi-banketi-BANK!!!!
  emoticon
 
9 Uker!
 
Jubler for at jeg skal på apoteket å hente ut min siste eske med crinone.. Og for at jeg er 10uker i morgen og vi skal utå kjøre båt i morgen:)))
 
Jeg sniker meg inn og jubler for alle dere som er her fremdeles! =D Er gøy å lese om dere! =) Masse lykke til videre =) =)
 


Jessjess skrev:
Jeg sniker meg inn og jubler for alle dere som er her fremdeles! =D Er gøy å lese om dere! =) Masse lykke til videre =) =)



Søt du er! Jeg jubler for at du skal få hjelp og snart kan få gå alle 40 ukene gravid! :)
 
Jeg jubler over at jeg har sovet i hele natt og ikke tisset engang:)))
 
Jubler for 9 uker. Neste uke er det svangerskapkontroll og 6 juni er det klart for ul igjen :)
 
12 uker i dag! :D Tiden har plutselig gått fort! Jeg som telte dager i de første ukene og trodde uke 12 ALDRI skulle komme....
 
JUBLER for at jeg er 11 uker idag, og at det bare er en uke igjen til jeg er 12 :DDDD
 
Jeg jubler for at jeg har en plan

En plan som lar meg gjennomføre naturfagseksamen neste onsdag og levere bachelor 4.juni...
Har 7 sider på bachelor, har lest ufattelig masse, så vet hva jeg skal skrive...så da er målet å skrive 1-2 sider hver dag på bachelor, og bruke resten av tiden hver dag til å lese naturfag...

Naturfag er mye repetisjon siden jeg har 2,5 år på medisin og kiropraktikkstudier, og temaene til denne eksamen er fysikk og kropp og helse...eneste jeg er litt usikker på og må lære meg helt fra bunnen av er universet og vær og klima....

En herlig følelse å finne en løsning, for har vært livredd for å havne bakpå pga graviditet, slik jeg gjorde sist da vi ventet snuppa...
Så godt at dette føles veldig overkommelig, så får jeg bare håpe at formen fremover blir stigende!!!

Og så jubler jeg for at det bare er 14 dager til neste ul!!!!
 
Yey. 10 uker h dag. Bare to uker til jeg er ferdig med første trimester
 
Jubler for meg selv og knøttet i magen.
12 uker i dag!!
 
Jubler for at ukene flyr forbi! Nå er jo jeg mye kortere enn de fleste her, men er oppe i 9 uker i dag! Hurra! Også må jeg juble litt fordi jeg har fått levert inn eksamensmappa mi på 30 sider og at jeg er fårhåpentligvis ferdig med den siste eksamen på høgskolen i måtar kl14! HUURAAAA!!!!! Jeg må også juble litt fordi det er så få som mister her. Hurra for oss,!
 


~troll2012/2013?~ skrev:
Jeg jubler for at jeg har en plan

En plan som lar meg gjennomføre naturfagseksamen neste onsdag og levere bachelor 4.juni...
Har 7 sider på bachelor, har lest ufattelig masse, så vet hva jeg skal skrive...så da er målet å skrive 1-2 sider hver dag på bachelor, og bruke resten av tiden hver dag til å lese naturfag...

Naturfag er mye repetisjon siden jeg har 2,5 år på medisin og kiropraktikkstudier, og temaene til denne eksamen er fysikk og kropp og helse...eneste jeg er litt usikker på og må lære meg helt fra bunnen av er universet og vær og klima....

En herlig følelse å finne en løsning, for har vært livredd for å havne bakpå pga graviditet, slik jeg gjorde sist da vi ventet snuppa...
Så godt at dette føles veldig overkommelig, så får jeg bare håpe at formen fremover blir stigende!!!

Og så jubler jeg for at det bare er 14 dager til neste ul!!!!

Så bra at du har en plan!! Det var du som skulle bli lærer? Jeg er også lærer med fordypning i naturfag, det er så gøy!! Lykke til med eksamen! (eller var det denne onsdagen du skulle ha den, i så fall gratulerer med overstått!)
 


Lykkepjuska skrev:
Jubler for at ukene flyr forbi! Nå er jo jeg mye kortere enn de fleste her, men er oppe i 9 uker i dag! Hurra! Også må jeg juble litt fordi jeg har fått levert inn eksamensmappa mi på 30 sider og at jeg er fårhåpentligvis ferdig med den siste eksamen på høgskolen i måtar kl14! HUURAAAA!!!!! Jeg må også juble litt fordi det er så få som mister her. Hurra for oss,!


Jeg synes du har kommet langt jeg!! Ukene går så utrolig mye fortere nå på våren enn på høsten (synes jeg hvertfall), snart er du over sist gang du mistet, og denne gangen håper jeg det går bra!
 
Jippi!! Jubler for at jeg er 11 uker idag!
Og aå er det jo et helt fantastisk vær vi har fått, jubler for det også jeg :D
Bare 1 uke til milepæl og 1 uke og 1 dag til siste tidlige ul :D
 
I dag jubler jeg for at jeg er over 10 uker som jeg var sist vi fikk bekreftet MA'en...
Alt stod veldig bra til forrige uke, så lever i håpet at det fortsatt står bra til....

Er forresten onsdag i neste uke jeg skal ha naturfagseksamen carrie... Håper det går bra, begynner å få roen på det meste der, og ligger grett ann med bachelor, så jeg er positiv enn så lenge...
 
Jippi!!   1 uke til de magiske 12 uker er nådd og 1 uke og 1 dag til jeg får se bamsemumsen igjen :)
 
Jeg jubler for 11 uker og overstått naturfagseksamen!!!
Bare 4 dager med intensiv skriving på bachelor og så er det ferie!!!
 
Jeg jubler for overstått naturfagseksamen, avlevert bacheloroppgave, sommerferie og vel overstått ul der alt så bra ut!!!

5,6 cm med sprellemann i magen, frisk og fin! Morkaken ligger foran åpning og har ikke flyttet seg de siste 3 ukene, så hun lurte litt på om den kanskje ikke kom til å flytte på seg, men det ser vi på ordinær ul om noen uker....

ER forresten 12 uker i dag også i følge målingene på ul!!!!

Så nå kan jeg kose meg og nyte ferie med at jeg kan begynne å jobbe litt igjen, herlig!!!!
 
Back
Topp