**Jubeltråd**

Jessjess

Elsker forumet
Jeg JUUUUBLER over at jeg er nå over 6 uker på vei! De tidligere gangene jeg har vært gravid har jeg ikke kommet lenger enn til uke 4 eller 5! Det er i grunnen ganske deilig!

Og jeg JUBLER for at jeg nå har blitt kvalm, har sykt med luft i magen, sover hele tiden og ikke minst at je har vondt i ryggen! ELSKER å kjenne symptomer! =D

Noen andre som har noe kjekt å juble for?? =D
 
Ja! Jeg jubler uggenheten velkommen! Alt som er ulikt sånn det var sist er BRA! :-)
 
Jeg svarer i mårra på det spørsmålet.
I dag jubler jeg ikke. Er kjempe nervøs og har en dårlig følelse. Håper så inderlig at jeg tar feil :) Ul i mårra ettermiddag. 
 


Lambi skrev:
Jeg svarer i mårra på det spørsmålet.
I dag jubler jeg ikke. Er kjempe nervøs og har en dårlig følelse. Håper så inderlig at jeg tar feil :) Ul i mårra ettermiddag. 



Det kommer til å gå så bra:)) krysser alt jeg har og masse lykke til...<3>
 
Jubler fordi det ikke er lenge til ul :)


Legger denne inn på våre viktigste tråder :)

 
Jubler for at jeg fortsatt ikke har blødning, begynte med spotting når jeg var 6+1 sist og det gikk jo gale...
Og så jubler jeg for at det ikke er lenge til ul på onsdag!
 
Jeg jubler for at idag så er jeg like langt på vei som når jeg mistet sist, og jeg har ikke fått noen blødning! :D Og jubler også litt for at nå er det bare 2 uker og 2 dager til jeg skal på ny UL :)
 
Jeg jubler for det er bare to dager til ny UL, og da regner jeg med jeg klarer å slappe av litt mer :) :)
 
Ja, jeg jubler jeg også!! For alt! 
 
hihi, herlig å lese det dere jubler for! =D

Jeg jubler for at jeg nå kan AVBESTILLE ul-timen jeg hadde på volvat 8.mai og heller JUUUUBLE for ul-timen jeg fikk hos min egen gyn - i MORGEN! =D wooho!
 
Jeg jubler for uke 8... Weeeeee:)))
 
Jeg jubler fordi jeg er 7 uker på vei i dag og at jeg skal på ul i morgen.

Også hipp hurra for far som fyller år i dag :) hihi
 
Idag jubler jeg for at jeg er 8 uker på vei :D
Elsker torsdager! hehe

Også vil jeg juble litt for et nyyyyydelig vær! Så nå skal jeg snart ut på lang tur med hunden tenkte jeg:)
 
Jeg jubler over at jeg fikk gått onkli på do;) haha.. Seriøst er det beste som har skjedd på 8 uker... Også jubler jeg over at jeg skal på UL i dag og det fine været:))))
 
Haha! jeg jubler med deg!
Hvem skulle tro at man kunne bli så lykkelig av å komme på do:P hehe

Emani82 skrev:
Jeg jubler over at jeg fikk gått onkli på do;) haha.. Seriøst er det beste som har skjedd på 8 uker... Også jubler jeg over at jeg skal på UL i dag og det fine været:))))


 
Jeg jubler for at jeg har fått farve! Godt disse hormonene kan brukes til noe :))))
 


super-prøver skrev:
Haha! jeg jubler med deg!
Hvem skulle tro at man kunne bli så lykkelig av å komme på do:P hehe

Emani82 skrev:
Jeg jubler over at jeg fikk gått onkli på do;) haha.. Seriøst er det beste som har skjedd på 8 uker... Også jubler jeg over at jeg skal på UL i dag og det fine været:))))





Viktig å juble over små gleder ;)) haha...
 
Her jubles det for 9 uker som har gått uten blødning!
Kan ikke få sagt det ofte nok, ELSKER TORSDAGER!
Beste dagen i iuka :)))
 
Jeg jubler for en flott ul i går!!!
Jeg jubler for at jeg er sykt kvalm i dag, tror jeg har fortrengt symptomer siden jeg har vært så sikker på at jeg skulle msite...

Og så jubler jeg for lykkepjuska som fikk se bankende hjerte på ul'en i dag!!!!!!!!!!!
 
Back
Topp