*Jubeltråd*(NY)

Takk, takk [:)] Ja, tenker konstant på det selv at nå kan det jo skje når som helst.. [&:] skummelt, men spennende [:D]
 
27 uker idag [:D][:D][:D] Heeeerlig !!!!
 
33 uker i dag[:D]
WEEEEEE, bare 7 uker til termin, nå er det ikke lenge igjen
 
JUUBLER FOR AT JEG ER 12 UKER I DAG!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D]
 
Glemte å juble i går, så da jubler jeg for 38+1 uker i dag emoticon
 
29 uker emoticon
 
Jubeltråd. Det er et fint navn!

Jeg har så mye å være glad for og jeg har det så godt nå at jeg må få dele det med dere flotte jentene her inne!!!

Etter over 2 og et halvt år med prøving og slit og en SA fikk vi endelig tilbud om offentlig prøverørbahandling. De kunne ikke finne noe galt på verken meg eller min mann. Ikke at det er en diagnose akkurat, men jeg har bakovervendt livmor det er det eneste... (Men det har min mor og min svigerinne og de har barn på normale måten begge to)

Jeg starta meg hormonbehandlingen som også gikk bra. Jeg fikk ut 12 egg!!! 9 av disse ble befruktet. Jeg satte inn et egg de beskrev som perfekt og de frøys ned 6 til i 4 ampuller.

Etter 14 utrolig lange dager (eller 13 faktisk da jeg testa en dag før) testa jeg positivt!!!

Jeg er nå 7 uker og 2 dager på vei. Jeg har ganske få plager enda, noe kvalm, litt ømme pupper og en liten soppinfeksjon det er alt!

Jeg har verdens beste mann. God jobb. Stort fint hus, bil, 2 katter sol ute sol inne og alt det der.

Nå har jeg fått i pose og sekk!!! Jeg er et lykkelig menneske!

Nå høres kansje dette kun ut som en dans på roser... om dagen er det nesten det også, men jeg har lagt bak meg flere år med deprisjoner og ups and downs så jeg vet godt hva det vil si å ikke ha det bra...

Endelig er det min tur til å skinne og jeg nyter hvert minutt!!! Nå skal jeg ut i solen å gå tur med mitt lille frø!
 
(mitt første innlegg på det nye forumet, så jeg er spent på om jeg gjør dette riktig!)

33 uker idag :) Kommer stadig nærmere og nærmere!
 
Jubler for 30 uker idag emoticon
 
34 uker :) Nærmer meg høygravid! 
 
Anne L skrev:
33 uker emoticon


Samme heremoticon
 
10 dager til planlagt KS pga seteleie!!! :D
 
Hurra for passerte 19 veker.... 4 dgr fram etter ultralyd i dag!
 


maejmedspire skrev:


¤Gressenka¤ skrev:
Hurra for passerte 19 veker.... 4 dgr fram etter ultralyd i dag!


jeii spennende!! Fikk du  vite kjønn ???


Nei.... desverre

Mirakelet var særdeles usamarbeidsvillig på den fronten! Jordmora forsøkte iherdig og babyen nekta plent og kneip beina godt sammen. Også ved et tilfelle såg vi bare rompa og to bein nedover når jordmora ville snike seg til en kikk...

rett og slett en liten luring dette
 
ja det håper eg virkelig, ellers ......

men er allerede satt opp på ultralyd i veke 32 for vekstestimering så då har eg enda en sjanse til å få vite det

men fekk du først vite det på 3d? føler det må være "umulig" for mirakelet å unngå å vise seg på en 3D? ting er jo litt meir synelig da....

går det bra med deg? nærmar seg termin med stormskritt no
 


maejmedspire skrev:


¤Gressenka¤ skrev:
ja det håper eg virkelig, ellers ......

men er allerede satt opp på ultralyd i veke 32 for vekstestimering så då har eg enda en sjanse til å få vite det

men fekk du først vite det på 3d? føler det må være "umulig" for mirakelet å unngå å vise seg på en 3D? ting er jo litt meir synelig da....

går det bra med deg? nærmar seg termin med stormskritt no


På Ordinær UL ville ikke jordmor være heelt sikker på om at det var jente, men hun kunne si hun trodde det.. men på 3D så fikk vi se selve kjønnet, så da er det rimelig bekreftet nå ja ..men vi var på 3D så sent (uke 30+6) så det var litt vanskelig å se kjønnet med det samme for det var så liten plass å røre seg på..Fikk ikke så altfor gode bilder av selve babyen heller.
Så det kan hende at noen ikke får sett kjønnet på 3D også, fikk vi fortalt

 hvor langt på vei er du nå dere skal på 3D?

Ellers går det greit med meg, er fryktelig utålmodig nå som alle på forumet plopper ut babyer som bare det... men men, fortsatt 10 dager igjen til termin

25 + 5 skal vi på ultralyd

har foranliggande morkake så håpar virkelig vi kan få gode bilder likevel

 
hurra for å passert halvveis

20 veker igjen i dag! men babyen skal ut før!!!!!! dermed basta
 
Jubler for at jeg har en frisk gutt liggende ved siden av meg her i sofaen :) 2 uker og 3 dager gammel :)
 
Back
Topp