*Jubeltråd*(NY)

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Jubeltråden vår er borte her inne på Gravid med ass bef, så jeg tar meg den friheten å lager en ny en [:D]
 
 
 
 
Hurra for meg selv idag.. 30 uker å nå begynner nedtellingen. 10 uker igjen til termin
 
Hurra hurra, 31 uker idag å tiden har begynt å gå saktere....hærlig hærlig... nå får jeg kanskje gjort noe fornuftig nå som tiden har begynt å gå litt saktere, men samtidig så gleder jeg med helt ekstremt til babyen kommer [:D]
 
Jubler jammen meg også idag for at jeg har levert alt av søknadspapirer ang permisjoner både her å der...hurra hurra...denne dagen har jeg ventet lenge på. Hater søknadspapirer til NAV å sånn altså
 
60 dager til termin idag..wææ
 
Grattis med 31+5...
Tiden går jammen meg fort ja....
 
Må vel nesten juble her inne også da [:)]
Runder 5 uker i morgen. Har ikke kommet langt,men krysser alt for at det går bra videre også [:D]
 
ORIGINAL: matilde

Må vel nesten juble her inne også da [:)]
Runder 5 uker i morgen. Har ikke kommet langt,men krysser alt for at det går bra videre også [:D]

 
gratulerer med 5 uker [:D] 
 
Takk,takk [:D]
 
18 uker i dag[:)] Egentlig to uker til for å juble, siden jeg er halvveis. Klarte ikke å holde meg[;)] 10 dager til UL!!
 
Får vel juble litt (lavt) jeg å da :o)
5uker i morgen :D
 
Grattis til alle dere andre <3
 
ORIGINAL: Mspower

Får vel juble litt (lavt) jeg å da :o)
5uker i morgen :D
 
Grattis til alle dere andre <3

 
 
jeg juubler for deg Mspower. GTRATULERER MED 5 UKER IMORGEN
 
Jeg jubler høyt for at blodtrykket mitt har gått ned idag HURRA
 
Jeg jubler for å ha sette en nydelig liten "klump" med et bankende hjerte igår [:)].
Nå har graviditeten endelig blitt skikkelig virkelig for meg...
 
Jubler for 7 uker i dag [:D]
snegler seg sakte,men sikkert avgårde det her[8D]
 
Jeg burde egentlig ha jubla for 2 dager siden siden jeg da var 34 uker på vei. Men den dagen var jeg vel bare oppløst i tårer. Anyway....de er veldig glad for at jeg nå har passert uke 34, men de vil at babyen skal være inne litt til. Her blir alt tatt dag for dag.
 
Så idag jubler jeg for at jeg faktisk er 34 +2, 6 uker til termin idag. Egentlig må jeg juble for hver dag som går nå [:D]
 
Jubler for positiv test[:D]

Etter 3 og siste IVF forsøk, satt endelig spiren/ene[:D]
 
ÅHHHHH GRATULERER SÅ MYE GJØRDIS.
 
jeg jubler idag for at jeg rakk å bli høygravid [:D] selv om det ikke ser sånn ut
 
Back
Topp