Jubeltråd for aprildamene <3

Havfruen88

Glad i forumet
*MIA*
Tenkte at vi kan ha en liten jubeltråd der vi kan dele små og store gleder i hverdagen :D

Feks jubler jeg i dag fordi jeg på første gang på 1 uke har spist mat uten å bli kvalm etterpå :P

Tenkte at vi kan ha en liten jubeltråd der vi kan dele små og store gleder i hverdagen :D

Feks jubler jeg i dag fordi jeg på første gang på 1 uke har spist mat uten å bli kvalm etterpå :P
Da jubler jeg for meg selv, som endelig fikk nok mot til å støvsuge leiligheten :P

Da jubler jeg for meg selv, som endelig fikk nok mot til å støvsuge leiligheten :p

*Klappe* godt jobba! :) Her er det mannen som blir pisket rundt når det trengst støvsuging. -Noe det trengst. Er bare å gjøre klar pisken til han kommer hjem fra jobb :P

Jeg jubler for at jeg fikk handlet inn alt til lillesøsters burdag i dag! (som ikke er før i sept, men greit å ha ting i orden hvis formen blir skrall ;) )

Jeg har satt sammen en ekspedithylle fra IKEA i kveld. Jeg jubler for at den var på tilbud ;)

jubler for at nå har alle de underholdene drømmene begynt!!!! I natt fikk jeg nesten formstekte skilpadder, men de plasket så fælt når det begynte å boble så jeg reddet dem.. (var mannen min som lagte middag) begrunnelsen var at det var skalldyr så da måtte man gjøre lignende det man gjør med krabbene..

Hehehe;) har drømt flere netter på rad at jeg føder enn gutt hjemme i senga,og han spør om melk når han kommer ut,men jeg klarer ikke å finne reine tut-kopper ;)

5+1 i dag begynner hjerte å slå <3

7 uker i dag, her også :D

jeg jubler for at lille gulljenta mi sovna til slutt i går kveld (kl 22:00) Naboen var så "snill" å begynte med det største bråket presis 8 akkurat når vi hadde lagt henne og hun hadde funnet roen.. stakkars jenta vår var så trøtt og lei at hun gråt å skreik og ingenting funka. til slutt sovna ho liggendes på brystkassa mi. jeg hadde så vondt av å se ho så trøtt at jeg nesten gråt selv.

Ho sov til nermer 9 i morges og sovna for dupp kl 11 idag! Så deilig når de vakre små endelig får sove <3

Mammehjerte føler seg mye bedre når lille gulle ikke sliter lenger :) og humøret hennes stiger :D

7 uker her og ;) uff jaa,trasig når ungene sliter..

Sent from my ST21i using BV Forum mobile app

Jeg er så glad for at jeg hittil i dette svangerskapet ikke er kvalm på kveldene! Bare på morgen og frem til ettermiddagen! Sist var jeg kvalm 24/7!!! Jippi :) Bare håper spiren holder seg fast :D

FLinke vi er jenter :D Nå har vi rundet 3000 innlegg :)

Jubler for at jeg slapp altfor lang i telefonkø hos legen, og at jeg har fått bestilt min første svskaps kontroll :) Riktignok ikke før 2 september.. Laaang ventetid!

Back
Topp