FrøkenAngst
Glad i forumet
5 uker i dag!! :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor bor du?6. Mars får jeg opp, men følger ikke norsk termin Her regner man 40 + 0 som fullgått svangerskap, så da blir det 3. mars (norsk er enten 40+3 eller 40+2).
Fortsatt ingen kvalme eller stort ubehag!! ;-D
6+0 her morgenkvalmen har kommet her!
Begynte for fem dager siden. Men ikke like ille som nå, kvalm hele tiden og kaster opp i tillegg. Får virkelig håpe du slipper unnaNår kjente du den? Jeg er 6 uker når ferien min starter neste uke, så typisk om den kommer da
Er 6+0 her også, og ingen antydning til kvalme Er glad for det, men føler meg ikke gravid.6+0 her morgenkvalmen har kommet her!
Så herlig!!! her er korsryggen en pest og en plage, så gå tur med hunden er skikkelig ork allerede :-/Samme her! var på sats isted og under treninga forsvant alt av symptomer. Nå er de tilbake da, men ikke noe som er ubehagelig enda
7uker i dag
Du har termin tre dager før meg, hvordan kan du være 1,5 uke lengre på vei enn meg?
*Forvirra*
.Lure på de samma eg og eg er ik 7 veke før den 14 juli og har termin 4 mars
Alt kommer Ann på når mens var sist. jeg har lang syklus og da blir det regnet som jeg er lenger i svangerskapet. Tiltross for når man vet eggløsning er. Legen og jordmor regner fra sist mens og ikke etter eggløsning. Dette blir gjort ved oul. Da får du en mer eksakt termin