Oleandra87
Glad i forumet
Hurra!!! 5 veke i dag! ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har termin samme dag, hvordan kan du være 5 uker og jeg 4+4??Hurra!!! 5 veke i dag! ♡
Etter bv so er eg 5 veke eg tar etter første dag i siste menstruasjon Kor ti du hadde siste mens?Vi har termin samme dag, hvordan kan du være 5 uker og jeg 4+4??
Etter bv so er eg 5 veke eg tar etter første dag i siste menstruasjon Kor ti du hadde siste mens?
26 mai29 mai, og du?
Og ette bv so har du termin 7 mars, etter dinne opplysningerVi har termin samme dag, hvordan kan du være 5 uker og jeg 4+4??
Og ette bv so har du termin 7 mars, etter dinne opplysninger
Gratulerer og velkommen inn til marsJeg testa positivt idag Mensen kom aldri og jeg begynte å føle meg så støl i magen. Måtte ta en test når jeg kom hjem idag og den ble positiv med en gang. Er 4+5 og termin er ca 12. mars.
Gratulerer og velkommen inn til mars
Så gøy Gratulerer Jeg har laget en tråd som vi kan legge ut bilder av testene våre (under Bilder). Kjempegøy å se fine positive testerMåtte ta en ny test idag 15 dpo og nå er streken nesten like sterk som kontrollstreken, og brukte ikke morgenurin en gang. Det må vel være et bra tegn Kjenner fortsatt lite til graviditeten så hele greia føles litt sprøtt.