Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I like! Jeg er fryktelig glad i Disney og har ingen barn engang. Fikk trumfa gjennom Løvenes Konge en lørdagskveld med mannen en dag, han skylte meg såpass etter alle fotballkampene jeg har strevd meg gjennomJubler for helg! Er så lykkelig!
Ligger på sofaen med lille og ser på SmåkrypHan har fått dilla på Disney filmer og det liker mammaen!
Hihi ja dette var veldig moro. Smålei av brannmann sam og postmann patI like! Jeg er fryktelig glad i Disney og har ingen barn engang. Fikk trumfa gjennom Løvenes Konge en lørdagskveld med mannen en dag, han skylte meg såpass etter alle fotballkampene jeg har strevd meg gjennom![]()
Ja det skjønner jeg... Lillebroren min hadde en byggmester bob og gråtass-periode som jeg ikke vil repetere noen gang, for å si det sånnHihi ja dette var veldig moro. Smålei av brannmann sam og postmann pat
Haha herlig at du fikk han med på det!
Åh, det er en helt ny verden!! Fór opp under det så mye du klarer!Jubler for helg! Er så lykkelig!
Ligger på sofaen med lille og ser på SmåkrypHan har fått dilla på Disney filmer og det liker mammaen!
Ååå skriver den på lista mi!Ja det skjønner jeg... Lillebroren min hadde en byggmester bob og gråtass-periode som jeg ikke vil repetere noen gang, for å si det sånn
Ja, han er jo litt glad i tegnefilmer selv og.. Nå prøver jeg å jobbe oss mot den utrolige reisen (har et behov for koselige filmer om dagen), men den er verre![]()
Og dere må jo øve på foreldrerollen hvor deres filmvalg alltid blir nedstemtÅåå skriver den på lista mi!så koselig!
Nå er vi på film to!!!Åh, det er en helt ny verden!! Fór opp under det så mye du klarer!![]()
Fantastisk. Vi var også gjennom de to første Toy Story - filmene for ikke så lenge siden.. Når jeg tenker meg im får jeg nok ofte vilja mi gjennomNå er vi på film to!!!
Småkryp Check!
Nå er vi midt i Toys Story! Sønnen har ikke sagt et ord hele morgenen?![]()
Heier på deg! Du har mange kort å bruke for å få vilja di!Fantastisk. Vi var også gjennom de to første Toy Story - filmene for ikke så lenge siden.. Når jeg tenker meg im får jeg nok ofte vilja mi gjennom![]()
Jubler med deg! Spørs hvor lenge det går!Jubler litt for at jeg fortsatt kan sove på magen. Er klar over at det snart blir ubehagelig.
Enig! Men jeg blir uggen om jeg ligger på ryggenJubler litt for at jeg fortsatt kan sove på magen. Er klar over at det snart blir ubehagelig.
Så bra at du kom deg derifra!Endelig hjemme. Bare jeg og snuppen.
Ble litt enklere når vi fikk bil nr 2Så bra at du kom deg derifra!![]()
"Vi" ? Tror vi sier du..Ble litt enklere når vi fikk bil nr 2![]()
Hvordan gjorde du det?Da er FB og insta informert om graviditeten.. Sykt hvor skummelt det var![]()