Jubeltråd!! :D

Weeeee etter tre uker i Florida med brun spotting nesten hver dag (og trøblete historikk med SA og Ex.u), er jeg hjemme igjen og fikk endelig se mitt lille mirakel sprell levende i dag❤️ minion er 10+4, nesten 4 cm og svært aktiv i magen. Vet jo at spotting er veldig normalt, men man blir jo nervøs for alt, og kanskje ekstra hysterisk med dårlig erfaring. Puster lettet ut og ønsker dere alle lykke til med spirene i magenVis vedlegget 127492
Så bra alt var bra med lille! Kjempefin er h*n :)

Idag jubler jeg for at jeg klarte å spise 2 (TO) tacolefser MED taco til middag og har enda ikke spydd det opp igjen. Spiste 5 biter middag i går og 3 biter dagen før, så dette går fremover :)

Åå! Stas! Hvordan sa dere det? Og hvordan reagerte de? :D

Vesla hadde på seg t-skjorte med teksten "I'm the big sister, so I'm the boss" på. Tok en evighet før de så noe :-P
De ble selvfølgelig glade, men ikke helt samme reaksjonen som sist.

Vesla hadde på seg t-skjorte med teksten "I'm the big sister, so I'm the boss" på. Tok en evighet før de så noe :-P
De ble selvfølgelig glade, men ikke helt samme reaksjonen som sist.

Fy søren, du er tøff! Hadde sitte som et nervevrak helt til noen oppdaget den :P

Fy søren, du er tøff! Hadde sitte som et nervevrak helt til noen oppdaget den :P

Haha, ja det tok en times før de så noe. Var på nippet til å spørre de om ikke vesla hadde fin t-skjorte på seg flere ganger :-P Til slutt så mamma det, og sa noe som at " Vi vet du er sjef, men du er nå ikke storesøster ennå. Du blir det kanskje en dag siden du er eldst men.."
Så lurer søstera mi på om vi prøver fortelle dem noe ;-)

Back
Topp