Jubeltråd!! :D

Jubler fordi det har gått opp for meg at når man er 6+0 så er man 6 fullgåtte uker og 6+1 så er man 1 dager over 6 fullgåtte og i gang med uke 7! Jeg er nok litt treig, men trodde 6+0 betydde at jeg akkurat begynte på uke 6! :D føler jeg ble satt frem 1 uke jeg nå! :D
Hihi! Klarer ikke tenke sånn jeg! Er jeg 6+1 så er jeg liksom i uke 6, og 7+5 så er jeg i uke 7. :P

Hihi! Klarer ikke tenke sånn jeg! Er jeg 6+1 så er jeg liksom i uke 6, og 7+5 så er jeg i uke 7. :P
Er sånn jeg også har tenkt til nå, men skjønte plutselig at med den tankegangen teller man ikke med den første uka etter befruktning. Spiren er jo på en måte 0+1 dagen etter befruktning og 1+0 uka etter (da er spiren 1 uke gammel og man tar fatt på uke 2, så 1+1 da er spiren 1 uke og 1 dag gammel om du skjønner). Så plusser man selvfølgelig på mors 2 uker fra siste mens til slutt. I dag er jeg 5+6, dvs 5 fullgåtte uker + 6 dager, spiren ble plantet 2. juni og er derfor 3 uker og 6 dager gammel. Hihi :D

Hehe joa, ser logikken :D men tror ikke jeg får omstilt hodet likevel haha!

Jubler for 6+0 og at mannen hadde klar middagen når jeg kom fra jobb;)
At mannen har middag er ferdig er verdt en like fra meg :D Mannen har ferie nå mens jeg jobber en uke til så han skrøt på seg mat på bordet. Men mor måtte trå til når a kom hjem :P

Har du fått tidlig ul eller går dere privat? Jeg vil gjerne ha tidlig siden jeg mistet sist men leste tidlig ul var ikke før i uke 11-13 :-/

Jeg får ekstra oppfølging dette svangerskapet siden jeg mistet i uke 19 sist. Har hatt to ul hos privat gyn, men som jeg ikke har betalt noe for. Også skal jeg på ul på Rikshospitalet om litt over to uker, da jeg er 12 uker på vei:) jeg fikk beskjed om å ta første ul da jeg i uke 6-7!

Jeg får ekstra oppfølging dette svangerskapet siden jeg mistet i uke 19 sist. Har hatt to ul hos privat gyn, men som jeg ikke har betalt noe for. Også skal jeg på ul på Rikshospitalet om litt over to uker, da jeg er 12 uker på vei:) jeg fikk beskjed om å ta første ul da jeg i uke 6-7!
Åå det er jo kjempebra! Var det fastlegen eller jordmor som ordnet det for deg eller? Jeg må snart komme meg på kontroll men jeg glemmer bare å ringe :-P

Åå det er jo kjempebra! Var det fastlegen eller jordmor som ordnet det for deg eller? Jeg må snart komme meg på kontroll men jeg glemmer bare å ringe :p

Det var legen min som henviste meg til privat gyn. Så hadde jeg skriv fra sykehuset som jeg fikk sist som sa at jeg skulle ha ekstra oppfølging;) så det var gyn som henviste meg til Rikshospitalet:) hehe. Ja, det var noe med det. Jeg kommer alltid på å bestille da jeg er ferdig på jobb, og da er det litt for seint;p

Jubler for 9+0, sol og godt vær, samt at lillegutt sov til 08.50 i dag!! :D

Jubler for under 4 uker igjen til fullgåtte 12 uker :-)

Jubler for litt shopping av mammaklær:P begynte å stramme sånn på magen og da blir man jo bare kvalm. Treningstights, bukse og skjørt check check!:-)

Back
Topp