Jubeltråd!! :D

I dag jubler jeg for at det er fredag, sol og helg med de beste guttene i hele verden:)
Og lunsj med ei venninne i morgen som jeg ikke har sett på en stund:)
 
Jubler for freeeeeedag!
Og ny uke; 6+0 i dag :D
 
Jubler for hjertelyd på ul idag og jubler for at det er helg. Jeg trenger absolutt disse helgene slik at jeg kan hente meg inn igjen. Jeg ELSKER helger ❤❤❤
 
Jubler for at jeg har hatt fri i dag og har fri i morgen :D jobb på søndag og en uke ferie fra mandag :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg jubler for at jeg er 5+0 i dag, har første møte med jordmor og svar på hCG på 5+4 og ul 5+6. Dette blir en spennende uke :) God helg jenter!
 
I dag er jeg 4+4 og jubler fordi jeg fikk kjempesterk strek på gravitesten!! Sterkere enn kontrollstreken og den kom opp så fort urinen hadde vært borti testfeltet :D Ekstra gøy fordi legen i går fortalte meg at jeg ikke bør være for optimistisk da jeg har hatt sterke kramper siden 4 dager før ikm. Men det nekter jeg å høre på, jeg er optimist! Skulle det gå galt har jeg i hvert fall hatt litt glede på veien :)
 
I dag er jeg 4+4 og jubler fordi jeg fikk kjempesterk strek på gravitesten!! Sterkere enn kontrollstreken og den kom opp så fort urinen hadde vært borti testfeltet :D Ekstra gøy fordi legen i går fortalte meg at jeg ikke bør være for optimistisk da jeg har hatt sterke kramper siden 4 dager før ikm. Men det nekter jeg å høre på, jeg er optimist! Skulle det gå galt har jeg i hvert fall hatt litt glede på veien :)

Det holder jeg med deg i!! Lev i håpet, til det motsatte er bevist. En supersterk test, og økning, kan jo ikke være annet enn positivt :D Jubler med deg jeg!
 
Jubler for jeg har en kjæreste som til tross for ikke planlagt graviditet stiller opp, er engasjert, prater til magen og leser bøker og pappablogger ♡ 7+1 idag :)
 
6 + 0 :)
 
Jubmer Jubler for at det endelig har kommet sol til Trøndelag og at jeg kan sitte ut og kose meg. Ah.. Herlig. Og at jeg er 7+0 i mårra.
 
Back
Topp