Jubeltråd!! :D

Karma27

NM i bueskyting, 3D, dvs plastdyr på ukjent avstand i ei løype i skogen :)

Skal du på NM i helgen også?
Svigers skal delta, så jeg skal bort å titte :D
 
Den følelsen av å endelig være ferdig med 10 timers nattevakt og DEN følelsen av å endelig få av seg klær og slenge seg paddeflat i sengen etter å ha vært våken i 24timer!! Ingenting er bedre akkuratt nå :)
 
Den følelsen av å endelig være ferdig med 10 timers nattevakt og DEN følelsen av å endelig få av seg klær og slenge seg paddeflat i sengen etter å ha vært våken i 24timer!! Ingenting er bedre akkuratt nå :)
Håper du får sove godt!! :)
 
Jo da :p rota det til i 1/4 finale :p så endte på 8 plass :) jeg skyter for Drammen ;) Så greit fornøyd :p skulle ønske jeg skøyt litt bedre men sånt skjer:)
Eeeey hipp hipp! Det gleder en Drammenser :) Høres sjukt vanskelig ut!
 
Jo da :p rota det til i 1/4 finale :p så endte på 8 plass :) jeg skyter for Drammen ;) Så greit fornøyd :p skulle ønske jeg skøyt litt bedre men sånt skjer:)

Hehe, svigerfar er nybegynner og slo til med 14.plass av 14 i klassen :p
Han er trad skyter. Han trodde han skulle skyte på 25 meter, men var jo 30 meter i nm xD
Vi holder med Larvik vi da, så klubben gjorde det godt denne helgen :)
 
Hehe, svigerfar er nybegynner og slo til med 14.plass av 14 i klassen :p
Han er trad skyter. Han trodde han skulle skyte på 25 meter, men var jo 30 meter i nm xD
Vi holder med Larvik vi da, så klubben gjorde det godt denne helgen :)
Det er jo ingen skam med siste plass om han er helt ny ;) så lenge han selv er fornøyd med innsatsen er plassering likegyldig;) De fleste som skyter i trad klassen er svært erfarene :)
 
14 uker i dag, og 2 uker igjen til oul!! :D
 
Back
Topp