Jubeltråd! :D

Vi begge syns det var veldig bra :)
Vi fikk sett på to ulike type fødestuer, gikk gjennom masse teori, og så så vi på en film.. Totalt varte kurset i 5 timer. Jeg kan trygt si at vi begge var veldig slitne i huet på slutten!! Men er veldig glad for at vi dro. Vi lærte mye og gubben fikk spurt om en del spørsmål som han lurte på :)

Syns det beste av alt var å se hvor engasjert min kjære var. Han har vist lite interesse for å lese litteratur om svangerskap og fødsel tidligere, så var godt å se han så engasjert idag :D

Det jeg syns var tragisk var at stolene de hadde var kjempe vonde å sitte på. Med tanke på kursets varighet burde de ha hatt litt bedre stoler.. Bekkenet mitt verker skikkelig :(

Vi begge syns det var veldig bra :)
Vi fikk sett på to ulike type fødestuer, gikk gjennom masse teori, og så så vi på en film.. Totalt varte kurset i 5 timer. Jeg kan trygt si at vi begge var veldig slitne i huet på slutten!! Men er veldig glad for at vi dro. Vi lærte mye og gubben fikk spurt om en del spørsmål som han lurte på :)

Syns det beste av alt var å se hvor engasjert min kjære var. Han har vist lite interesse for å lese litteratur om svangerskap og fødsel tidligere, så var godt å se han så engasjert idag :D

Det jeg syns var tragisk var at stolene de hadde var kjempe vonde å sitte på. Med tanke på kursets varighet burde de ha hatt litt bedre stoler.. Bekkenet mitt verker skikkelig :(
Så bra dere fikk så mye ut av det! Har hørt litt ymse erfaringer! Men tror nok at de fleste vordende fedre kan ha godt av slik info.
Synd det ikke var tilrettelagt bedre for gravide i forhold til sittemuligheter. Da jeg var på sv.kurs med nr 1, var jeg så svimmel og uvel at jeg fikk tilbud om å ligge på Madrass bakerst i rommet. Vi var faktisk tre stk sol benyttet oss av det :p Følte meg litt teit, men var samtidig godt å slippe og avbryte.

Jubler for billetter til konsert med jenta vår neste år. Var vanskelig å få tak i men glad det ikke bare er jeg med data trøbbel. Hehe. Ble stå billetter med en 3 åring men bedre enn ingenting.

Fri helg!!!!

Jubler for at alle julekort er pakket i konvolutt og skrevet på!! Aldri vært så tidlig ute før. Men det kjenner godt - da kan folk få det etter hvert som vi treffer dem og vi slipper å sende så mange:)

Jubler for at alle julekort er pakket i konvolutt og skrevet på!! Aldri vært så tidlig ute før. Men det kjenner godt - da kan folk få det etter hvert som vi treffer dem og vi slipper å sende så mange:)
Oi, vi har ikke tenkt på å ta bildet enda engang...

Oi, vi har ikke tenkt på å ta bildet enda engang...
Som sagt så er det ikke akkurat vanlig til meg og være. Men tok et fint bilde da vi var ute på tur i skogen for et par uker siden. :) Tenkte egentlig ta et bilde med mini og magen. Men likegreit å ta et som ble så fint fra skogturen fant jeg ut;) Fort ferdig!

Back
Topp