Jubeltråd! :D

Jubler for mine første 24 timer uten halsbrann *holde på knappen at det holder ut resten av perioden* Glise;P

Jubler for at jeg har sovet hele natta gjennom uten å våkne!:-) Våkna tidlig da, men følte meg skikkelig uthvilt!:-) Godt med splitter nye madrasser, altså!:D

Så deilig med en god nattesøvn.. <3
Jeg er dessverre tilbake på det vanlige sporet igjen.. Har kun sovet et par timer i natt ;(

I dag jubler jeg for at jeg har en "fridag" uten noen planer. Ingen avtaler, ingen timer og ingen steder jeg må dra til <3 Kan ikke huske sist jeg hadde en hel dag uten noen planer! Føles utrolig deilig :)

Så deilig med en god nattesøvn.. <3
Jeg er dessverre tilbake på det vanlige sporet igjen.. Har kun sovet et par timer i natt ;(

I dag jubler jeg for at jeg har en "fridag" uten noen planer. Ingen avtaler, ingen timer og ingen steder jeg må dra til <3 Kan ikke huske sist jeg hadde en hel dag uten noen planer! Føles utrolig deilig :)
Ja, det var veldig godt!:-) Lenge siden jeg har sovet hele natta gjennom, men etter vi fikk nye madrasser, så sover jeg som en stein!:D Hender seg jo jeg våkner så smått nå også, men ikke på samme måte som da vi hadde gamle senga!:-)

Jubler for at jeg har sovet hele natta gjennom uten å våkne!:) Våkna tidlig da, men følte meg skikkelig uthvilt!:) Godt med splitter nye madrasser, altså!:D
Skikkelig deilig følelse;))

Jubler for at jeg fikk sove med en gang jeg la meg i går!! Hjalp å vente litt. Våkner kl fem da. Men litt morrasfugl skal jeg tåle å være så lenge jeg får sove om natta;)

I dag jubler jeg over at vi skal på svangerskapskurs :D yey!! Bare 6 og en halv time igjen til det begynner :D

Back
Topp