Jubeltråd! :D

Slenger meg på den, jubler for at det endelig er fredag og for at alt av babyting endelig er i hus.

Jubler fordi det er fredag, snart helg og fordi jeg reiser på babymoon på mandag ;).

Åå.. Kjedelig med sånne tøffe dager <3 Da jubler jeg med deg, og sender ønsker om en riktig god fredag:)

Takk takk søteste du <3
Fredagen har vært suveren hittil! :D

Jeg har faktisk enda mer å juble for idag! Jeg var på 3D ultralyd i dag, i håp om å få se litt mer av Lillegull denne gangen!!

H*n er fortsatt sjenert å liker veldig godt å skjule ansiktet sitt med hendene!! Så fikk ikke sett så mye av ansiktet i dag heller..
Sist jeg var der, sa legen at babyen var litt liten i størrelsen (noe som selvfølgelig gjorde at tusen bekymringer kom frem i meg).

I dag fikk jeg vite at bebbis har gått opp 700 g siden forrige gang jeg var der (3 uker siden) og at den følger sin vekstkurve. Jeg trenger derfor ikke å være bekymret..

Stor jubel for at Lillegull trives og har det bra inni magen min <3 :D

I dag jubler jeg for at det er andre natt på rad jeg har sovet mer eller mindre i strekk (kun våkna når jeg har snudd meg). Helt utrolig deilig følelse å våkne opp og føle seg opplagt :)

Jubler også for at terminen nærmer seg. 33 + 0 uker i dag <3

Jubler for at barna mine har så flott en stefar , og at lillemor i magen får en så snill og god pappa :) unner de alt det jeg ikke fikk/har :)

Jubler for en fin fin dag med hele familien.

Hadde koselig frokost med kommende far, han fikk gave og kort. Har ble rørt til tårer av kortet <3 Han er så herlig <3

Senere hadde vi en herlig middag med mormor, mamma, søster og gubben :)

På kvelden dro vi til pappa for å markere han på farsdagen. Vi spilte brettspill og koste oss veldig :)

Hipp hurra for en super dag <3

Back
Topp