Jubeltråd! :D

Jubler for å skulle treffe de flotte damene i barselgruppen kommende storesøster i kveld! Vinkveld med brus for min del, men blir nok utrolig koselig, som ALLTID :-D

Jubler for 31+0 :D <3

Jubler for at jeg har en vidunderlig mann og mor!! De har støttet og hjulpet meg så utrolig mye de siste månedene!!

Jubler for at jeg ligger i senga og ryggen min blir avlastet og at jeg har en snill mann.. Og at babysen sparker i magen... Tidligere i dag fikk jeg nesten gledestårer når jeg kjente babysen hikke i magen. Tror det er hormoner :) ☺️❤️

Jordmor var vist glad for å se meg, 20 min etter at timen min skulle ha startet,
dukket hun opp og første hun sa;
"Du er alltid frisk og fin du ...ikke sant?"

hun så litt lsiten ut i dag;/

Såfall i dag var alle tester fine, en kort ultralyd sjekk for å finne Junior, da han er flink til å leke "hide and Seek! fra dopplern og jordmor. Han har lagt seg til rette med hode ned og slår på magen min som det var trommer gjennom hele undersøkelsen.

tre uker til neste gang;)

Jordmor var vist glad for å se meg, 20 min etter at timen min skulle ha startet,
dukket hun opp og første hun sa;
"Du er alltid frisk og fin du ...ikke sant?"

hun så litt sliten ut i dag;/

Såfall i dag var alle tester fine, en kort ultralyd sjekk for å finne Junior, da han er flink til å leke "hide and Seek! fra dopplern og jordmor. Han har lagt seg til rette med hode ned og slår på magen min som det var trommer gjennom hele undersøkelsen.

tre uker til neste gang;)

Back
Topp