Jubeltråd! :D

Jubler for at 24ukers kontrollen hos jm i dag gikk veldig fint!:D Hadde litt utslag på leukocytter i urinen, men ettersom jeg skjønte, så var det ikke noe jeg skulle bekymre meg for :-) Lillegutt sparka til doppleren hennes når hun skulle måle hjertelyden, haha!:D
Ellers har jeg fått forbud mot å vaske gulv/støvsuge fram til fødsel pga bekkenet da...

Sjekka sporingsnr på vogna vår som ble bestilt fra Tyskland for 13 dager siden . Sendt fra Oslo for en time siden :D :D

Jubler for at 24ukers kontrollen hos jm i dag gikk veldig fint!:D Hadde litt utslag på leukocytter i urinen, men ettersom jeg skjønte, så var det ikke noe jeg skulle bekymre meg for :-) Lillegutt sparka til doppleren hennes når hun skulle måle hjertelyden, haha!:D
Ellers har jeg fått forbud mot å vaske gulv/støvsuge fram til fødsel pga bekkenet da...

Bølla mi gjorde det den å! Skikkelig morro å høre :-D

Juble for at vekstkontrollen av minien i går, gjekk strålande :P Ligge øve gjennomsnittet :)

Ååå vaskedame hørtes midt i blinken ut, jeg ligger her å gruer meg til å støvsuge å vaske hele huset idag :p Har utsatt det hele uka så idag må jeg :o

Det e heilt fantastisk :) Litt ekstra glad i mannen så fiksa det, siden eg har vært så dårlig denna graviditeten :p

Sende deg masse styrke- og effektivitetsstøv :D

Back
Topp