Jubeltråd! :D

Jubler for det nydelige været vi har hatt i 2 uker nå! Kanskje det holder seg sånn hvis jeg jubler nok for det er meldt dårligere til uka... :-(

Jubler for at det endelig er oul i morgen :D

Juble for 20 veke og halvveis I måro. Må nok inn igjen i måro å jubla litt og for at eg e halvveis :p

Jubler for at jeg er ferdig med sommerjobben og endelig kan slappe av litt og bare være student og gravid! Og for at jeg ikke skal jobbe på minst et år :)

Jubler for 20 uker og en livlig liten gutt i magen!:D Han sparker og snur seg som bare det her nå - gøy!! Og før i dag så vi faktisk bevegelsene tydelig utenpå!:D♡ Har sett litt "dirring" utenpå før, men ikke så tydelig som i dag!❤

Har sykla 25 km med mann og barn i dag, og jeg hadde som vanlig 2-åringen i sykkelvogn. Ble mer som terrengsykling siden vi syklet i skogen. Dødssliten når jeg kom hjem, og tok heller ikke lang tid før bekkenet stivnet, men det er nok bra i morgen :)
#LivetErBestUte :D

Jubler for uke 23 idag, lillemor skal da være 500 gr, begynne å høre, å om noe skal skje så går d nå an å prøve å gjøre noe med det ❤️ fin dag :)

Back
Topp