Jubler for at jeg runder 16 uker i morra, og at babyen i skrivende stund tydeligvis leker akrobat i magen♡
16 uker i dag :-D og håper min også bedriver akrobatikk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for at jeg runder 16 uker i morra, og at babyen i skrivende stund tydeligvis leker akrobat i magen♡
Hurra for oss!16 uker i dag :-D og håper min også bedriver akrobatikk!
Hurra for oss!Når skal du på oul??
Er spent på hva som blir den ordentlige termindatoen min jeg! Nå har jeg fått 5 (!) forskjellige, så blir greit å kunne si en dato når noen spør!
(Kalkulatoren her inne mener 20., gyn. mente 21. første gangen jeg var der, og 15. andre gangen. Legen fikk opp 17. på sin kalkulator, og jm fikk 16.!
Puh!)
Har ikke før 25. jeg, føler tiden går saaakte!!SåpassHar 18. August
når har du? Jeg har regna meg fram til en termindato og bruker den når jeg snakker med folk men gleder meg også til endelig termin :-D også gleder jeg meg til å se noe liv for jeg har som sagt ikke kjent noe og ikke fått hørt hjertelyd!
Har ikke før 25. jeg, føler tiden går saaakte!!Det blir stas!
![]()
Jupp! Synes det var kjedelig å få så seint, men :-/Oi da er du jo nesten 20 uker da :-O
Kjedelig, men innenfor. Og kjedelig likevel.Jupp! Synes det var kjedelig å få så seint, men :-/
Ja, jeg tar det jo med ro, for vet det er innaforKjedelig, men innenfor. Og kjedelig likevel.
Uke 17-20 skal den være.
Jeg er 19+0 etter min beregning på min, det er jo helt innenfor. Likevel føles det sent, når appen har snakket om tid for ul i to uker allerede, som om det alltid er uke 17-18 som de skriver. Jaja, om ei uke er det min tur
Det er sant!Jeg har også sen UL, når jeg er 19+1. Kjedelig å måtte vente så lenge, men forhåpentligvis venter vi på noe godt![]()
Den appen så kjekk ut. Er den på iOS?Jubler for 18+0<3 Vis vedlegget 128146
Gravid & babyDen appen så kjekk ut. Er den på iOS?
Så du skrev det var den lilla, men hva heter den?
Ja. Nå går de sakte. Jeg begynte på jobb i dag. Det er bare ei uke igjen, men de fire ukene med ferie i juli gikk fortere enn denne på jobb...Ja, jeg tar det jo med ro, for vet det er innaforMen selv om dagene egentlig går fort nå, så går det sååå saaakte fram til ul!
![]()
Og nå er den kommer på norsk på Android også. Men uten 40+3 da.Gravid & baby![]()
Og nå er den kommer på norsk på Android også. Men uten 40+3 da.